• جمعه / ۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99010100334
  • منبع : نمایندگی کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان خبر داد:

برگزاری مسابقه استندآپ کمدی در جهاددانشگاهی کردستان

برگزاری مسابقه استندآپ کمدی در جهاددانشگاهی کردستان

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان برگزاری مسابقه استندآپ کمدی به منظور کمک به پویش «در خانه بمانیم» در سطح استان کردستان خبر داد.

مجید آوج امروز(یکم فروردین) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقه استندآپ کمدی با هدف کمک به پویش‌های «در خانه بمانیم» و «کرونا را شکست می‌دهیم»، ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده و استعدادیابی جوانان و نوجوانان استان کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: موضوع این مسابقه آزاد بوده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فرودین ماه ۱۳۹۹ به به ادمین کانال تلگرامی جهاد دانشگاهی fjdkurd@ ارسال کنند.
آوج با اشاره به اینکه در آثار اجرا شده باید با در نظر گرفتن معیارهای علمی و هنری، به ظرفیت فرهنگ عمومی توجه داشته و جنبه آموزشی در این زمینه در نظر گرفته شود، بیان کرد: حجم آثار باید ۵۰ ثانیه تا ۳ دقیقه باشد تا قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: در آثار ارسالی از نمادها و نشانه‌هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را القا کند و ترغیب مردم به در خانه ماندن، نرفتن به سفر در نوروز ۹۹، تقدیر از زحمات تمامی عوامل مقابله با کرونا، رعایت بهداشت فردی و آگاهی‌بخشی جمعی داشته باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان اعلام کرد: دبیرخانه مسابقه می‌تواند بعد از دریافت و تائید آثار ارسالی به نام هنرمند و جهاددانشگاهی استان کردستان برای ارتباط بهتر و مؤثر مخاطبان، در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها استفاده کند.
وی اعلام کرد: پس از ارزیابی آثار دریافتی توسط هیئت داوران، به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح تقدیر جشنواره اهدا می‌شود.
آوج  افزود: در زیر اثر یا هر جایی که هنرمند تشخیص دهد، نام هنرمند، عنوان مسابقه استندآپ کمدی جهاددانشگاهی کردستان  و هشتگ «در خانه بمانیم»، آورده شود.

وی با اعلام اینکه این مسابقه فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار خواهد شد، یادآور شد: شرکت در جشنواره برای آقایان و بانوان آزاد بوده و محدودیت سنی و تعدد ارسال آثار وجود ندارد.

گفتنی است؛ این مسابقه به همت جهاد دانشگاهی کردستان و با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، خانه مطبوعات استان کردستان و انجمن هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha