• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99010904253
  • منبع : وزارت تعاون،کار، و رفاه اجتماعی

پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز پاسدار

پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز پاسدار

شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بدین شرح است:

"سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسین (ع)، آن امام همام که تجلی بخش نور یقین در میان پیروانان حقیقی اهل بیت(ع) بود بر همه هموطنان عزیز مبارک باشد.

امام سوم شیعیان برای ماندگاری مکتب رسول اکرم(ص) از هیچ کوشش و جانفشانی فروگذار نکرد و به واسطه ایفای نقش سازنده اش در شکل گیری جریان دفاع حق علیه باطل در تاریخ بشریت ماندگار شد.

زندگی و تاریخ ما ایرانیان با پایمردی ها و رشادت های سالار شهیدان در هم تنیده شده است.

جا دارد در اینجا و به مناسبت این روز فرخنده یادی کنم از سردار بزرگ و دلاور مرد ایران زمین شهید سلیمانی عزیز که با بهره گیری از آرمان های امام حسین (ع) و با عشقی که به ولایت و مردم میهنش داشت، مسیر جدیدی را در مبارزه حق علیه باطل گشود.

اینجانب میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین و روز پاسدار را به تمامی پاسداران تلاشگر و پرافتخار و خانواده این عزیزان پرافتخار میهن اسلامی که جان برکف در راه عزت اسلامی گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق حیات سرافرازانه در پرتو نظام جمهوری اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم."

همچنین در پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز آمده است:

"حضرت ابوالفضل العباس(ع) نماد هیبت، شجاعت و دلاوری بود که در برابر بیداد زمانه خود ایستاد و با صلابت از حق مظلوم در برابر ظالمان عصر جهالت و تاریکی دفاع کرد و با شهادت پرافتخارش نور بر تارک تاریخ تاباند.

در تاریخ کشور روز جانباز با سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بزرگ جانباز تاریخ انسانیت و نماد ایثار و جانبازی مصادف است.

روز جانباز را  فرصت مغتنم و ارزشمندی می دانم که یادی کنم از رشادت ها و حماسه هایی که رزمندگان عزیز میهن اسلامی در پاسداشت ارزش ها و آرمان مقدس نظام و اسلام به منصه ظهور رساندند و جامعه ایران اسلامی را از ثمره وجودشان بهره مند ساختند.

سالروز ولادت جانباز بزرگ سرزمین کربلا، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، مظهر غیرت،شجاعت و رشادت را به همه هموطنان بزرگوار بویژه جانبازان رشید و دلاور تبریک می گویم و از خداوند یکتا برای همه این عزیزان سلامتی و سربلندی آرزو می کنم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha