• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99012413603
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مدیر استانی دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی استان خبرداد

تولید ۷۰ هزار عدد ملزومات بهداشتی توسط پشتیبانان و کارآفرینان طرح مشاغل خانگی آذربایجان غربی

تولید ۷۰ هزار عدد ملزومات بهداشتی توسط پشتیبانان و کارآفرینان طرح مشاغل خانگی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر استانی دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت:در راستای مبارزه با شیوع کرونا و کمک به جامعه مدافعان سلامت، بیش از ۷۰ هزار عدد ملزومات بهداشتی ماسک و گان توسط پشتیبانان و کارآفرینان طرح مشاغل خانگی استان تولید و عرضه شد.

دیلمقانی امروز ۲۴ فروردین در جلسه ارائه گزارش عملکرد طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان غربی که با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و مدیر این طرح ملی در سالن جلسات حوزه ریاست واحد برگزار شد  با اعلام این خبر اظهار کرد: پشتیبانان و کارآفرینان طرح ملی مشاغل خانگی استان آذربایجان غربی از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا و با احساس نیاز جامعه و کادر درمانی کشور به ملزومات بهداشتی بصورت جهادی وارد کار شده و ملزومات مورد نیاز بهداشتی از جمله ماسک و گان و لباس ایزوله ضد ویروس را تولید کردند.
وی اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی استان و به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تقویت مشاغل خانگی و کمک به معیشت و اقتصاد جامعه در حال اجرا می باشد.
دیلمقانی ادامه داد: با  شروع طرح ملی مشاغل خانگی و پس از بررسی های میدانی، بخشی از پشتیبانان و کارآفرینان در حوزه پوشاک مشغول فعالیت شدند که خوشبختانه عملکرد موفقی هم داشتند اما با بروز بحران ویروس کرونا با تمهیدات ایجاد شده، پشتیبانان و کارآفرینان این طرح به منظور کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور تولید محصولات خود را به سمت ملزومات پزشکی یکبار مصرف مانند ماسک، گان و لباس ایزوله ضد ویروس سوق دادند.
مدیر استانی دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود:در صورت حمایت و پشتیبانی از پیشرانان و کارآفرینان طرح مشاغل خانگی استان از بابت تامین تجهیزات مورد نیاز، پیشرانان و کارآفرینان در سراسر استان توانایی افزایش ظرفیت تولید ملزومات بهداشتی را دارند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، وی اظهار کرد: پشتیبانان و کارآفرینان طرح ملی مشاغل خانگی آذربایجان غربی توانایی افزایش ظرفیت تولید ملزومات بهداشتی را به 200 هزار عدد در روز را دارند، که این امر نیز نیاز به حمایت و ارائه تسهیلاتی جهت تامین تجهیزات بخصوص دستگاههای استریل برای ضدعفونی کردن تولیدات خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha