• چهارشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99012716328
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

نباید تصور کنیم که شرایط، عادی شده است

نباید تصور کنیم که شرایط، عادی شده است

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مردم باید توجه داشته باشند که وضعیت به وجود آمده فعلی، به هیچ وجه شرایط عادی نیست و ممکن است دوباره وارد یک وضعیت نامناسب شده و کرونا تشدید شود.

حیدر قاسمی امروز (چهارشنبه-۲۷ فروردین) در نشست ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان، اظهار کرد: مردم باید توجه داشته باشند که وضعیت به وجود آمده فعلی، به هیچ وجه شرایط عادی نیست و ممکن است دوباره وارد یک وضعیت نامناسب شده و بیماری تشدید شود. بنابراین رعایت مراقبت‌های بهداشتی همچنان لازم است و باید در حوزه فعالیت‌های کاری و اداری به این موضوع توجه کنیم و نظارت و کنترل‌های لازم انجام شود.

وی افزود: با همکاری و همدلی همه شهروندان، مدیران، گروه‌ها و تشکل‌ها به ویژه تلاش کادر پزشکی، ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل، به خوبی کنترل شده و وضعیت مناسبی پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، تصریح کرد: وضعیت کنونی و شرایط و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی را که پس از این ممکن است در منطقه ایجاد شود بررسی کردیم. مباحث اصلی به ویژه در شهرستان کاشان در حوزه کارگری و صنایع خاصی از جمله صنعت فرش است که مشکلات احتمالی در آینده خود را بیشتر نشان می دهد، که باید حل شود.

قاسمی، گفت: وضعیت حوزه گلاب گیری، به عنوان یک صنعت در منطقه کاشان در این فصل رواج دارد و با حوزه گردشگری هم عجین شده است. در شرایطی که امروز باید مراقبت های لازم در این زمینه را داشته باشیم و محدودیت‌هایی وجود دارد، از این رو موضوع را دنبال می‌کنیم تا حمایت‌ها و کمک‌های لازم انجام شود.

وی گفت: قسمت سوم صنوف خُرد هستند که در نوروز آسیب دیدند به همین دلیل از تشکل‌های مردمی و نیکوکاران درخواست داریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت مومنانه داشته باشند تا با کمک دولت بتوانیم از این شرایط گذر کنیم و اقشار آسیب‌پذیر، آسیب کمتری را در این دوره گذار ببینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، افزود: رسیدن به این شرایط جای تقدیر دارد و امیدوار هستیم که با کمک همه، شرایط به خوبی ادامه پیدا کند و بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم.

قاسمی تاکید کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی هم بررسی و کنترل صورت می‌گیرد، مردم باید بیش از پیش رعایت کنند زیرا امروز، با حمل و نقل افراد در سطح شهرها احتمال شیوع دوباره ویروس کرونا تشدید می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha