• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99020603717

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

راه‌اندازی پویش ملی هر خانه ایرانی یک جلسه قرآنی

راه‌اندازی پویش ملی هر خانه ایرانی یک جلسه قرآنی

ایسنا/فارس سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی پویش ملی "هر_خانه_ایرانی_یک_جلسه_قرآنی" ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

سیدحمید موسوی شنبه ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با سال‌های دیگر متفاوت است و تلاش می‌شود تا برنامه‌ها در فضای مجازی اجرا شود.

او، راه‌اندازی پویش ملی "هر_خانه_ایرانی_یک_جلسه_قرآنی" ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی را یکی از برنامه‌های جامع این سازمان اعلام کرد و افزود: فضای مجازی در عین حال که دارای تهدیدات مختلف است، می‌تواند فرصت عظیمی برای توسعه فرهنگ اسلامی و قرآنی باشد.

موسوی با اشاره به راه اندازی پویش «ستاره باران»، نیز گفت: بدین منظور صفحه مستقلی به نشانی @setarebaran_ir در نرم‌افزار اینستاگرام راه‌اندازی شده است که در آن ۳۰ درصد محتواهای تولید شده توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم و ۷۰ درصد محتواهای ارسالی از دنبال‌کنندگان با موضوع جلسه خانوادگی تلاوت قرآن در خانه نمایش داده می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس، هدف از راه‌اندازی این پویش را ترغیب عموم مردم به استفاده از فرصت در خانه ماندن برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: در اجرای این پویش مؤسسات و تشکل‌های قرآنی فارس نیز با ما همکاری دارند.

او با بیان اینکه دنبال‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال عکس‌های جلسه خانوادگی تلاوت قرآن در خانه، در لایوها، کامنت‌گذاری زیر پست‌ها و ارائه پیشنهادات و ایده‌ها در این پویش مشارکت داشته باشند، گفت: علاوه بر اهدای جوایز نفیس نقدی و غیرنقدی به ارسال‌کنندگان پست‌هایی که بیشترین بازدید و پسند (Like) را به خود اختصاص داده‌اند و اهدای جوایز به برندگان مسابقات برگزار شده در استوری اعطا خواهد شد.

موسوی یادآور شد: پست‌های تولیدی سازمان دارالقرآن و پست‌های برتر دریافتی از سوی مردم، علاوه بر بارگذاری در صفحه اینستاگرام ستاره باران، در دیگر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و نیز سایت تلاوت قرار خواهد گرفت و تعدادی از آن‌ها از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهند شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان اقشار مختلف مردم متدین و قرآن‌دوستان استان را برای مشارکت فعال و گسترده در این پویش قرآنی دعوت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha