• یکشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99020704707

مدیرکل ارتباطات شهرداری شیراز:

شهرداری شیراز تجربه مبارزه با کرونا را با جهانیان به اشتراک گذاشت

شهرداری شیراز تجربه مبارزه با کرونا را با جهانیان به اشتراک گذاشت

ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد که تجربیات شهرداری این کلانشهر در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در اختیار کلانشهرهای جهان قرار گرفته است.

حمیدرضا جورکش با تاکید بر این که مهار کامل ویروس کرونا در جهان فقط با همدلی و اشتراک تجربیات موفق با دیگران قابل دستیابی است، گفت: انجمن کلانشهرهای مهم جهان (متروپلیس) درگاهی را برای تبادل تجربیات شهرهای جهان در مدیریت کرونا راه اندازی کرده که شهرداری شیراز نیز  اقدامات خود را در آن بارگذاری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، جورکش اضافه کرد: شیراز به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از اواخر بهمن ۱۳۹۸ با تشکیل ستاد بحران و اولویت قراردادن سلامت شهروندان اقدامات مختلفی برای مهار کرونا انجام داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز افزود: اقدامات شهرداری در سطوح مختلفی برنامه ریزی شد تا خطرات ناشی از شیوع و گسترش ویروس در میان شهروندان کنترل شود و مشکلات ناشی از همه گیری کرونا به حداقل برسد.

جورکش خاطرنشان کرد: متروپلیس یک نهاد غیر دولتی بین‌المللی با ۱۳۸ عضو است که در سال ۱۹۸۴ به ابتکار شهرداری پاریس راه‌اندازی شد و دبیرخانه آن در بارسلون واقع است.

به گزارش ایسنا، گزارش فوق برای دبیرخانه سازمان‌های بین‌المللی همکار نظیر مجمع شهرداران آسیایی، اتحادیه شهرهای تاریخی، سازمان شهرهای هوشمند پایدار و شبکه همکاری بین شهری برای میراث فرهنگی معنوی نیز ارسال شده است.

دبیرخانه این سازمان‌ها به ترتیب در تهران، کیوتو ژاپن، سئول کره جنوبی و الخمسی اسپانیا واقع شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha