• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99022115090

یک مسئول خبر داد:

بهره‌برداری از ۴۰مدرسه در خراسان شمالی طی سال جاری

بهره‌برداری از ۴۰مدرسه در خراسان شمالی طی سال جاری

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۴۰مدرسه استان با ۱۱۷کلاس درس و ۳۱ هزار و۵۰۰ متر مربع زیربنا  تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

امین فلاح‌کوشکی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از معدود استان‌هایی هستیم که ۹۷ درصد مدارس استان در حوزه وسایل گرمایشی استانداردسازی شده است، اظهار کرد: درسال جاری تا پایان دهه فجر و هفته دولت، ۳۷ مدرسه در استان آماده بهره‌برداری می‌شود و تمام مدارس باسیستم‌های گرمایشی استاندارد آماده افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمام مدارس روستایی استان از سیستم گرمایشی استاندارد بهره‌مند هستند، اضافه کرد: ۱۲ مدرسه بزرگ در استان با ۱۶۰ کلاس درس باید از سیستم گرمایشی استاندارد بهره‌مند شوند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این مدارس نیز استانداردسازی شوند.

فلاح کوشکی عنوان کرد: باتوجه به اقدامات انجام شده در حوزه استانداردسازی سیستم گرمایشی، دغدغه آتش‌سوزی در مدارس را نداریم و امنیت دانش‌آموزان در مدارس استان را توانسته‌ایم، تامین کنیم.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال ۹۸، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی وسایل گرمایشی هزینه شده است و برای استانداردسازی ۱۲مدرسه باقی مانده، پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی، اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و همچنین کمک های خیرین اجرا شده اند، اضافه کرد:  ۴۰پروژه مذکور شامل پنج استخر دانش آموزی خواهند بود که در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج،  اسفراین و مانه و سملقان به بهره‌برداری می رسند.

فلاح کوشکی تاکید کرد: هم‌چنین مجتمع توان‌بخشی برای دانش‌آموزان استثنایی را خواهیم داشت که دارای یک باب سالن ورزشی نیز است.

به گفته وی بهره‌برداری از یک باب دارالقرآن در شهرستان شیروان نیز در سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha