• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99022215710
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در جلسه هماهنگی اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان عنوان شد

ایجاد ظرفیت‌های جدید با بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل

ایجاد ظرفیت‌های جدید با بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با تهیه شرح خدمات کاربردی و کارشناسی، تمام تلاش خود را برای بازنگری بهینه طرح جامع گردشگری استان به کار خواهد بست.

مهران اوچی اردبیلی 22 اردیبهشت در جلسه هماهنگی اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان که با حضور معاون گردشگری و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: اجرای موفق این طرح علاوه بر به‌روزسانی پتانسیل‌های حوزه گردشگری، فرصت‌ و ظرفیت‌های جدیدی را برای توسعه در استان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با شناسایی و معرفی خدمات قابل ارائه در بخش گردشگری استان در قالب این طرح به توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان کمک خواهد کرد، ادامه داد: با تهیه برنامه‌های عملیاتی می‌توان به شکل مطلوب از پتانسیل‌های گردشگری استان در جهت شکوفایی این حوزه استفاده کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد در برنامه‌های خود به ظرفیت‌های حوزه گردشگری استان توّجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: اجرای موفق بازنگری طرح جامع گردشگری استان، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی را در ارائه اطلاعات مورد نیاز می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بررسی شرح خدمات ارائه شده توسط جهاددانشگاهی برای بازنگری طرح جامع گردشگری استان، گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان، ساماندهی و ارتقاء خدمات حوزه گردشگری می‌تواند موجب توسعه پایدار در استان شود.

صغری فرشی خاطرنشان کرد: اقلیم و آب و هوای منحصر به فرد استان اردبیل، داده‌های متنوعی را در حوزه گردشگری ایجاد کرده است که می‌توان با اجرای برنامه‌های کاربردی و بهره‌مندی از آن ضمن حفظ پتانسیل‌های موجود به ایجاد ظرفیت‌های جدید اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بررسی و آسیب‌شناسی طرح‌های گردشگری سال‌های گذشته می‌تواند در اجرای بهینه بازنگری طرح جامع گردشگری استان موثر واقع شود، اضافه کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان نهادی پژوهش محور، خدمات ارزشمندی را در جهت احصاء نیازها به استان ارائه کرده که این امر موجب حسن اعتماد دستگاه‌های اجرایی به این نهاد شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: امیدواریم با همکاری جهاددانشگاهی بتوانیم زیرساخت‌های گردشگری لازم را در استان فراهم کنیم و با بازنگری مناسب طرح جامع گردشگری استان و ارائه برنامه های عملیاتی مناسب، کاری ماندگار در گردشگری استان رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha