به گزارش نیوز، در ماههای ژانویه تا مارس یکی از شرکتهای تولیدکننده مواد غذایی 28 درصد بیش از آمار معمول خود سود دریافت کرده است.
شرکت Nongshim که سازنده نودل فوری است رشد 16.8درصدی را در دوران خانهنشینی کروناویروس تجربه کرده است.
سود شرکت غذایی Samyang نیز بیش از 73 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
سود یکی از تولیدکنندگان اسنک نیز نسبت به سال گذشته 25.5 درصد افزایش داشته است.
چو می- جین، تحلیلگر شرکت سرمایهگذاری و اوراق بهادار NH گفت: "بیماری کووید-19 باعث افزایش تقاضای وعدههای غذایی شده است. "
افزایش تبلیغات در کانالهای تجارت الکترونیکی با افزایش مصرف غذاهای فوری همراه شده است.
این روند با دیگر صنایع در بحران کروناویروس کاملا متفاوت است.
از ابتدای سال تاکنون، قیمت سهام بورس مواد غذایی و آشامیدنی 15.64 درصد افزایشیافته است و در رده دوم بعد از بخش محصولات پزشکی با 25.55 درصد افزایش قرارگرفته است.
در حال حاضر برخلاف سال گذشته در زمان مشابه که بخش خوراکی و آشامیدنی با افت 5.86 درصدی همراه بود، با افزایش روبرو شده است.
انتهای پیام
نظرات