• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99023122412
  • خبرنگار : 50058

منتخب انتخابات مجلس یازدهم:

سرانجام نهضت انقلاب اسلامی، قدس شریف خواهد بود

سرانجام نهضت انقلاب اسلامی، قدس شریف خواهد بود
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین منتخب انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، موج آزادی‌خواهی در دنیا شکل گرفت؛ گفت: امروز ایران نماد جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی است و باید تلاش کنیم این نهضت را به فرزندان و نسل‌های بعدی خود منتقل کنیم؛ ما امید داریم نهضتی که توسط امام راحل سال ۵۷ در تهران شروع شد، در قدس شریف خاتمه پیدا کند.

فاطمه محمدبیگی، منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه همان‌طور که روزی خداوند متعال خرمشهر را آزاد کرد، زمانی هم فرا می‌رسد که دیگر رژیم جعلی صهیونیستی وجود خارجی نخواهد داشت، اظهار کرد: با تکیه بر سنت الهی، آیات قرآن کریم و وعده مقام معظم رهبری معتقد هستیم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به‌زودی فروپاشی این رژیم کودک کش به وقوع می‌پیوندد.

وی رژیم صهیونیستی را فرزند نامشروع آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار دانست و افزود: امروز نظاره‌گر آن هستیم که قدرت این نظام‌های سلطه‌گر رو به افول است و در شرایط کرونایی، دچار آشفتگی‌های فراوانی شده‌اند؛ این نظام‌های سلطه‌گر ادعای مدیریت جهان را دارند در حالی که اگر آن‌ها قادر بودند جهان را مدیریت کنند، جامعه خود را از ویروس کرونا در امان نگه می‌داشتند.

این منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، موج آزادی‌خواهی در دنیا شکل گرفت و نظاره‌گر ثمرات آن در اقصی نقاط جهان هستیم، عنوان کرد: جنبش حزب‌الله در لبنان با کمترین امکانات سالیان سال است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است، همچنین جنبش حماس و جریان‌های آزادی‌بخش فلسطین سنگ به دست و چفیه بر دوش در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

محمدبیگی با بیان اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بر این باور بودند که اگر هر مسلمان یک سطل آب بر روی رژیم صهیونیستی بریزد، اسرائیل را سیل می‌برد، عنوان کرد: امروز ایران نماد جبهه مقاومت علیه امپریالیسم و استکبار جهانی است و باید تلاش کنیم این نهضت را به فرزندان و نسل‌های بعدی خود منتقل کنیم. ما امید داریم نهضتی که توسط امام راحل سال ۵۷ در تهران شروع شد، در قدس شریف خاتمه پیدا کند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز با اشاره به جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن مظلومانه سردار سلیمانی یادآور شد: دولت آمریکا حاج قاسم سلیمانی را به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رساند تا بدین وسیله دست سردار را از منطقه کوتاه کند اما حاج قاسم قبل از شهادتش توانست جریان داعش را در منطقه نابود کند.

وی اضافه کرد: در سال جاری به دلیل پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، قادر نیستیم که دورهم جمع‌ شویم و در خیابان‌ها، مشت‌هایمان را علیه این رژیم جعلی گره کنیم اما می‌توانیم فضای مجازی را محل تجمع خود قرار داده و اعلام انزجار خود از رژیم صهیونیستی را در این بستر به نمایش بگذاریم.

محمدبیگی در پایان تصریح کرد: به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌های عزیزم توصیه می‌کنم به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در روز قدس گوش فرا دهند و تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین را بر خود واجب بدانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha