• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99023123048
  • منبع : نمایندگی مازندران

پارک بانوان ساری افتتاح شد

پارک بانوان ساری افتتاح شد
عکس دریافتی است

ایسنا/مازندران پارک بانوان ساری صبح امروز با حضور عباس رجبی شهردار، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، اعضای شورای شهر و مسئولان ذی‌ربط افتتاح شده است.

عباس رجبی در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با بیان اینکه خدمت به مردم بدون منت و وظیفه‌ ما است، اظهار کرد: پارک بانوان در راستای رفاه بانوان ساری به بهره‌برداری رسیده و اشتغال نیز ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها امری مهم است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کنونی درپی نداشتن درآمد پایدار بوده و شیوع کرونا به این‌مسئله دامن زد.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از شهرداری‌ها دچار افت درآمد شدند اما به لطف خدا و همکاری همراهان، امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در شهر هستیم.

رجبی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین سازمان‌های شهرداری‌ها سازمان آتش‌نشانی است، گفت: ازین جهت با خرید ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات روز دنیا نسبت به تجهیز سازی این سازمان اقدام شده است.

وی پروژه بزرگ کابلی را از دیگر طرح‌های شهرداری ساری عنوان کرد و افزود: این طرح نقش بزرگی در کاهش ترافیک دارد و فاز دوم بوستان ملل ساری را به قطب مهم گردشگری تبدیل خواهد کرد، این پروژه می‌تواند بسیاری از مشکلات استان و ساری را حل کند.

شهردار ساری از بهره‌برداری فاز سوم پروژه شهر آشوب تا چند ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: با همکاری سازمان عمران این پروژه در دست اجرا است.

رجبی ادامه داد: ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه زباله سوز تخصیص داده شده است تا معزل زباله ساری حل شود.

افتتاح پارک بانوان یکی از درخواست‌های مهم بانوان شهر ساری بود

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم می‌خورد، اظهار کرد: افتتاح پارک بانوان یکی از درخواست‌های مهم بانوان شهر ساری بوده و باعث ایجاد نشاط بانوان می‌شود.

وی گفت: از دوره پنجم قولی داده شد و انشاالله در این دوره محقق می‌شود چراکه ساری به‌عنوان ‌مرکز مازندران نیازمند تکامل‌هایی بوده که در حال انجام است.

رئیس شورای شهر ساری افزود: این پروژه‌ها نیازهای مردم بوده و با مدیریت محقق می‌شود، پروژه بوستان‌ملل نیز از این دست پروژه‌ها است، هرچند مشکلات زیادی نیز وجود دارد.

خدمات شهری نیازمند مدیریت شهری است

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز در ادامه‌ این مراسم احداث طرح‌ها و پارک‌ها را در مناطق مختلف شهری به معنای توسعه متوازی شهری دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم خدمات شهری را به صورت مکانیزه توسعه دهیم، نیازمند مدیریت شهری هستیم.

وی با بیان اینکه ساری پیشانی استان به شمار می‌رود و باید به آن توجه ویژه شود، افزود: توزیع اعتبارات براساس سرانه جمعیتی است اما باید به شهر ساری به عنوان مرکز استان توجه ویژه شود و در این راستا لازم است سازمان برنامه و بودجه در توزیع اعتبارات توجه بیشتری به شهر ساری داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: توجه به قشر بانوان در فرهنگ اسلامی و ایرانی بسیار مورد تاکید بوده و احداث پارک ویژه بانوان برای این قشر اقدام خوبی است اما نام پارک خانواده برای نامگذاری مناسب‌تر بود.

رازجویان خاطرنشان کرد: توجه به گردشگری شهری مسئله‌ای بسیار مهم است و احداث پارک‌ها و بوستان‌ها از جمله شاخص‌های این گردشگری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha