• یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99031106282
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد

دستگیری ۱۳۶ معتاد و خرده‌فروش مواد در نهاوند

دستگیری ۱۳۶ معتاد و خرده‌فروش مواد در نهاوند

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۱۳۶ معتاد و خرده فروش موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی در تشریح این خبر گفت: براساس روند و تدابیر موجود یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، اجرای طرح های مقابله ای با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر با استفاده از  تاکتیک های متنوع در این حوزه است.

وی افزود: در همین راستا کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت ها و همچنین به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای طرح ها و عملیات های متعدد در سطح شهرو روستاها کرده اند.

ساکی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته پلیسی در این راستا منجر به کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر، دستگیری ۱۳۶ نفر از معتادان، خرده فروشان و قاچاقچیان و متلاشی شدن سه باند تهیه و توزیع موادمخدر شد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری مؤثر اجتماعی از آسیب ها و تهدیدات موادمخدر در جامعه نیز برنامه های متنوعی از جمله ارائه برنامه های آموزشی و بیان توصیه ها و هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب ها با ظرفیت های موجود در شهرستان از جمله ظرفیت اصحاب رسانه شهرستان با توجه به موضوع کروناویروس و مدنظر قرار دادن فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان مقابله اثربخش با مقوله موادمخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه ها، مسئولان و مردم و نهادینه سازی مشارکت های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و توجه ویژه دستگاه ها توأم با تعامل فزآینده برای اقدامات مشترک و مطلوب را راهکاری مناسب برای پیشگیری از این معضل قلمداد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha