• چهارشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99032113543

معاون استاندار البرز:

سمت و سوی دانشگاه‌ها باید مناسب با تغییرات جهانی باشد

سمت و سوی دانشگاه‌ها باید مناسب با تغییرات جهانی باشد

ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت:  کرونا باعث گسترش خریدهای اینترنتی شد.

جهانگیر شاهمرادی در افتتاحیه مرکز توسعه فناوری توانا که روز چهارشنبه ۲۱ خرداد در دانشگاه خوارزمی برگزار شد گفت:  تغییر نگرش در آموزش و دانشگاه ها نیاز به تاکید و بیان دوباره ندارد، سمت و سوی آموزش باید مناسب تغییرات جهانی باشد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص آموزش‌های مجازی گفت:  تدریس‌های آنلاین و آموزش‌های مجازی دانشگاه‌ها باعث شد  به گسترش آموزش مجازی  فکر کنیم برای مثال زمانی که وارد شهر کرج می‌شویم تعداد زیادی پاساژهای خرید و مجتمع‌های تجاری می‌بینیم تفکر بنده همیشه این است که آیا  تمامی این واحدهای صنفی  همیشه فعال خواهند بود؟ کرونا این قضیه را به ما ثابت کرد و باعث گسترش خریدهای اینترنتی شد.

شاهمرادی ادامه داد: این وضعیت باعث شده به این نتیجه برسیم که حتماً برای فروش لباس و اجناس دیگر نیاز به جای خاصی نداریم و می توانیم محصولات خود را از طریق سایت‌های اینترنتی عرضه کنیم همین مثال را می‌توانیم به آموزش‌های مجازی تعمیم دهیم. برای آموزش‌ هم حتماً لازم نیست اساتید و دانشجویان در یک مکان خاص جمع شوند و می‌توان این آموزش از  طریق فضای مجازی انجام داد.

وی در ادامه در خصوص حضور شرکت‌های خصوصی گفت:  پژوهش و فناوری در البرز با حضور بخش خصوصی آماده حمایت از شرکت‌های  این چنینی است، شهرک کاوش در  استان البرز چهار سوله آماده  برای  شرکت‌های دانش بنیان، دانشجویان. علاقه مند  تحصیلات تکمیلی و اساتیدی که ایده برای تجاری سازی داشته باشند دارد، این سوله‌ها با اجاره‌های پایین و شرایط سهل آماده همکاری با این گروه‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha