• شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99032414933
  • خبرنگار : 50024

شهردار کرج:

سوله‌های ورزشی کرج در شرایط بحرانی پاسخگوی اسکان موقت شهروندان هست

سوله‌های ورزشی کرج در شرایط بحرانی پاسخگوی اسکان موقت شهروندان هست

ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: سوله‌های ورزشی ایجاد شده در کرج در زمان بحران تاب آوری لازم برای اسکان موقت شهروندان را دارد.

علی کمالی زاده روز شنبه ۲۴ خرداد در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال اظهار کرد: بر اساس طرح تفضیلی یکسری معابر و شریان‌های شهری تعریف شده است که باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، وی یکی از اقدامات مهم بر اساس طرح تفضیلی شهر کرج را ادامه بلوار انقلاب تحت عنوان بلوار مصطفی خمینی شمالی عنوان کرد و گفت: در این راستا با انجام پروژه مذکور حدفاصل بلوار موذن تا انتهای بلوار شهید مصطفی خمینی به طول ۲.۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

شهردار کرج بیان کرد: احداث این بلوار در منطقه هفت شهرداری کرج گامی موثر در کاهش ترافیک بلوار اشتراکی شمالی و همچنین ایجاد یک دسترسی مناسب برای شهرک مسکونی بهارستان و کوثر در آن محدوده است.

وی در مورد افتتاح سوله سالن ورزشی با کارکرد سوله بحران در منطقه هفت کرج که امروز به بهره برداری رسید، افزود: در راستای ساخت و سازهای ورزشی و در جهت رفع کمبود سرانه ورزشی کرج این مجموعه ایجاد شده است، شورای شهر کرج نیز با تصویب بودجه به این منظور گامی مهم در ایجاد این سالن های ورزشی برداشته است.

کمالی زاده با اشاره به اینکه در سال جاری ایجاد شش سالن ورزشی دیگر نیز در برنامه شهرداری کرج است، عنوان کرد: این مهم جزو اولویت‌های بودجه ۹۹ است، در تباصر بودجه، شورای شهر کرج ما را موظف کرده تا در قسمت‌های مختلف شهر چنین پروژه‌های ورزشی بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه سوله‌های ورزشی ایجاد شده در کرج در زمان بحران تاب آوری لازم برای اسکان موقت شهروندان را دارد، افزود: در ساماندهی و مناسب سازی بستر بلوار مصطفی خمینی کرج نیز علاوه بر انجام پیاده سازی در این بلوار با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان، جابجایی تیرهای برق انجام شده است.

شهردار کرج بیان کرد: یکی از درخواست‌های مهم مردم منطقه هفت در مورد آسفالت بلوار موذن نیز دنبال شد؛ چون در دو سال اخیر پروژه های حفاری شرکت آب و فاضلاب را داشتیم، به همین دلیل کار آسفالت بلوار مذکور را با تاخیر پیش برده و در نهایت اجرایی کردیم.

وی اشاره کرد: امسال با هدف گذاری که برای تولید ۳۵۰ هزار تن آسفالت داریم به یقین یک روسازی مناسب در سطح معابر شهری کرج خواهیم داشت.

کمالی زاده با بیان اینکه وعده ارائه پروژه‌ها و خدمات جدید در شنبه هر هفته به شهروندان کرج را پیاده سازی خواهیم کرد، گفت: مراسم کلنگ زنی پارکینگ مجتمع نوردیدگان در منطقه هشت شهرداری کرج نیز امروز عملیاتی می‌شود، امید است این مهم نیز در سال جاری به سرانجام برسد.

گفتنی است پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج که امروز به بهره برداری رسید مشتمل بر سالن دومنظوره بحران - ورزشی، بلوار مصطفی خمینی شمالی و بلوار ۳۵ متری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha