• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99032616623
  • خبرنگار : 50176

شکنندگی آمریکا در مقابل ناآرامی‌های اخیر

شکنندگی آمریکا در مقابل ناآرامی‌های اخیر

ایسنا/لرستان امام جمعه الیگودرز گفت: شکنندگی آمریکا در مقابل تظاهرات ضدنژادپرستی گواهی بر این مدعاست که آمریکا کشوری ناتوان است.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گسترش اعتراضات اخیر در آمریکا، اظهار کرد: این اعتراضات سراسری  به تبعیض‌های نژادی است که ناتوانی دولت آمریکا در مدیریت و کنترل اعتراض‌های سراسری این کشور گواهی بر شکنندگی و ضعف آن است.

وی به ادامه اعتراضات به خشونت‌های نژادپرستانه دولت آمریکا و ناکارآمدی این دولت در مدیریت داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: مطمئناً این شرایط اتفاقات بزرگ‌تری را در آینده نزدیک به‌همراه خواهد داشت.
سرلک با اشاره به شعار معترضان به تبعیض نژادی در آمریکا با عنوان «نمی‌توانم نفس بکشم»، عنوان کرد: نباید به سادگی از کنار موج اعتراض‌های سراسری در آمریکا عبور کرد این در حالیست که هم‌اکنون، این تحرکات نشان از افول آمریکا و استکبار جهانی است.

اعتراض‌های آمریکا؛ زنگ پایان عمر استکبار

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه اعتراض‌ها قطعاً پس‌لرزه‌هایی را برای آمریکا به همراه خواهد داشت و زنگ‌پایان عمر استکبار جهانی به صدا در آمده است، تصریح کرد: وقتی از فروپاشی آمریکا سخن به میان می‌آید منظور جهان بدون زورگو و ظالمی مانند آمریکا است.

سرلک به تسریع روند افول قدرت آمریکای جنایت‌کار اشاره کرد و با بیان اینکه نمی‌توان به سادگی از کنار موج اعتراض‌های سراسری در آمریکا گذشت، اضافه کرد: طبل رسوایی آمریکا به‌عنوان نماد لیبرال دموکراسی به صدا درآمده است و باید پاسخ‌گوی جنایات نژادپرستانه خود علیه بشریت باشد.

امام جمعه الیگودرز در ادامه سخنانش با انتقاد از افزایش گرانی‌ها و تأکید بر لزوم نظارت بیشتر بر قیمت‌های کالاها، گفت: طی سه ماه گذشته از سال‌جاری شاهد ایجاد موجی از گرانی‌های لجام‌گسیخته و چند برابر شدن قیمت اجناس هستیم که نظارت و بازرسی بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

سرلک  با تاکید براینکه باید دست افراد دلال و سودجو قطع شود و برخورد قاطع با آنان صورت گیرد، خاطر نشان کرد: مسئولان باید بکوشند تا رضایت‌مندی مردم را در بخش‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی فراهم آورند؛ گلایه‌مندی‌های مردم از تورم و گرانی‌های موجود وجود دارد و هنر ما باید جلب رضایت‌مندی آنان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha