• یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99040100341
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

پلیس هشدار داد

برخورد با خودروهای هنجارشکن در محور هفت باغ علوی کرمان

برخورد با خودروهای هنجارشکن در محور هفت باغ علوی کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به توقیف ۱۷ دستگاه وسیله نقلیه که با ایجاد آلودگی صوتی و انجام حرکات نمایشی در محور هفت باغ باعث آزار و اذیت شهروندان شده بودند، گفت: ملاک عمل پلیس از توقیف و انتقال وسایل نقلیه به پارکینگ قانون است.

سرهنگ "محمدرضا فداء" در تشریح این خبر گفت: ارتقای امنیت اجتماعی به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در شهر کرمان در دستور کار یگان های تابعه این فرماندهی قرار دارد و ملاک عمل پلیس از توقیف و انتقال وسایل نقلیه به پارکینگ قانون است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا مأموران یگان امداد شهرستان کرمان و فرماندهی انتظامی بخش ماهان طرح برخورد با وسایل نقلیه هنجار شکن که با ایجاد آلودگی صوتی و یا انجام حرکات نمایشی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند را در محور هفت باغ علوی اجرا کردند.

فداء تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۷ وسیله نقلیه شامل ۱۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با هنجار شکنی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، توقیف و مدارک آنان جهت رسیدگی به تخلفات و اعمال قانون اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با وسایل نقلیه متخلف، با جدیت ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: به کلیه شهروندان گرامی توصیه می شود در صورت داشتن هرگونه مشکل در خودرو یا موتورسیکلت نسبت به رفع آن اقدام و از مشکلات آتی پیشگیری کنند.

کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان همچننی از کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا فداء" در تشریح جزییات این خبر نیز گفت: ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ایجاد یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک خانه در شهر کرمان آگاهی یافتند.

وی بیان کرد: در همین رابطه ماموران پایگاه امنیت عمومی با همکاری یگان امداد شهرستان کرمان پس از کسب اجازه از مقام قضایی موفق شدند در بازرسی از این محل ،۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کنند.

فداء با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را بالغ بر ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، یادآور شد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه اقدام غیرقانونی که باعث شود اقتصاد و امنیت و آرامش جامعه به خطر بیفتد برخورد می کند و از شهروندان نیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha