• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99040301884
  • خبرنگار : 50375

دادستان بابل:

مجوز تغییر کاربری در اراضی بکر بابل چگونه صادر می‌شود؟

مجوز تغییر کاربری در اراضی بکر بابل چگونه صادر می‌شود؟

ایسنا/مازندران دادستان بابل با انتقاد و تاسف از اینکه تغییر کاربری در برخی اراضی بکر کشاورزی این شهرستان، با مجوز بوده است، گفت: در زمین کشاورزی درجه یک، ویلاسازی می‌شود، در برخورد آن‌ها دیدیم که این تغییر کاربری با مجوز صورت می‌گیرد، چه کسی این مجوزها را صادر می‌کند.

اسماعیل ملاکریمی نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب فرارسیدن هفته قوه قضائیه، با بیان اینکه خبرنگاران را به عنوان مجاهدین عرصه خبر و رسانه می‌شناسیم، افزود: دادگستری بابل آمادگی خدمتگذرای به مظلومان و بی‌پناهان در عرصه قضایی را دارد و ما در برابر کسانی که حق دیگران را با لابی و قدرت پایمال می‌کنند، ایستادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد طرح ساحلی در حاشیه بابل‌رود در سطح شهرستان با تدبیر شجاعانه رییس دادگستری پیگیری شد؛ باید چنین فضاهای عمومی برای مردم ایجاد شود؛ عده‌ای خواستند این طرح ایجاد نشود، اما با پیگیری‌های دستگاه‌ قضایی بخش زیادی از این حاشیه رودخانه آزادسازی شده است.

دادستان بابل با اشاره به اینکه بنده کمتر سراغ دارم که رییس دادگستری شخصا نسبت به حقوق عامه در بازدیدهای میدانی حضور پیدا کند، افزود: خط قرمز ما، امنیت و آرامش مردم است.

وی با تاکید بر اینکه کارهای خوبی در سال ۹۸ انجام شده است، افزود: در انتخابات سال ۹۸ از بیش از ۱۵۰ مکان برای رسیدگی به تخلفات احتمالی بازدید کردم.

دادستان بابل تصریح کرد: در بحث کرونا، در برخی بیمارستان‌ها با عدم پذیرش بیماران کرونایی مواجه شده بودیم که سعی کردیم شخصا نسبت به این امر ورود کنیم.

ملاکریمی در ادامه افزود: یکی از رویکردهای مهم ما مبارزه جدی با فساد اقتصادی است؛ چند روز گذشته یکی از مدیران این شهرستان به‌لحاظ فساد اقتصادی بازداشت شده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع از منابع طبیعی، منابع ملی و حریم رودخانه‌ها در اولویت کاری ما قرار دارد، افزود: تغییرات کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان زیاد است؛ در زمین کشاورزی محض و درجه یک، ویلاسازی می‌شود؛ در برخورد آن‌ها دیدیم که مجوزاتی دارند؛ چه کسی این مجوزات را صادر می‌کند.

دادستان بابل خاطرنشان کرد: در بحث تخلیط برنج،این موضوع غیرشرعی و غیرقانونی است و ما با این موضوعات برخورد قاطع می‌کنیم؛ متاسفانه قانون در بخش مبارزه با تخلیط برنج خلا دارد.

ملاکریمی برخورد جدی با اراذل و اوباش و رباخواران را از برنامه‌های جدی دادسرای بابل برشمرد و افزود: متاسفانه قبح رباخواری در این شهرستان از بین رفته و بر این اساس هر کجا که متوجه شویم منافع عمومی مردم در حال تضییع است، ورود می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهرستان، خروج فاضلاب‌های خانگی به رودخانه‌ها است؛ متاسفانه سایتی برای تجمیع فاضلاب‌های خانگی در سطح شهرستان بابل تعریف نشده است؛ حتی بعضی از شرکت‌ها و ادارات ما نیز در این راستا تخلف دارند و در این راستا حکم جلب یکی از مدیران شهرستانی نیز صادر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha