• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99040302538
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد خبر داد

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیاردی برای ایمن‌سازی گردنه اسدآباد

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیاردی برای ایمن‌سازی گردنه اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص اعتبار ۲۰ میلیاردی برای ایمن سازی، بهسازی و آسفالت گردنه این شهرستان خبر داد.

مجید درویشی سه شنبه ۳ تیرماه در شورای ترافیک شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: محور گردنه اسدآباد دارای بیشترین تصادفات بوده که تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ از بیشترین دلایل این تصادفات هستند که امسال برای جلوگیری از واژگونی ها علاوه بر ایجاد خاکریزهای بازدارنده در حال اجرا، جداسازی لاین رفت و برگشت و بهسازی و آسفالت و  ایجاد روشنایی و نیوجرسی طرح در برنامه بوده و پیمانکار طرح به زودی کار بهسازی خود را در این راستا آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به بحث کروناویروس، ضمن تأکید بر تجهیز تاکسی ها بر دستگاه کارتخوان در راستای حفظ سلامتی خود و جامعه و مسافران خاطرنشان کرد: تاکسی داران وخودروهای ناوگان عمومی مسافران بدون ماسک را سوار نکنند و مسافران نیز بدون ماسک سوار خودروهای عمومی نشوند ضمن اینکه تاکسی داران نیز ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند.

درویشی همچنین در رابطه با نقاط حادثه خیز یادآور شد: در راستای رفع خطر این نقاط حادثه خیز نیاز است که اکیپ کارشناسی استان از این نقاط بازدید و بررسی کرده تا اعتبار لازم برای این نقاط لحاظ شود.

وی با تأکید بر اینکه انتظار است مصوبات شورای ترافیک اجرا و روانسازی کار مردم با همراهی لازم انجام گیرد، یادآور شد: لازم است نسبت به بسترسازی ساماندهی وانت بارهای شهر با پیگیری شهرداری اقدام شود.

سرپرست پلیس راه همدان- کرمانشاه هم گفت: متأسفانه محور مسیر همدان- کرمانشاه دارای بیشترین تصادفات از ابتدای سال تاکنون بوده و اسدآباد آمار فوتی های برون شهری بیشتری دارد که در این تصادفات، تصادفات عابر، موتورسوار و احشام بیشتر بوده است.

سروان هوشیار فلاحی با اشاره به برخی نقاط حادثه خیز برون شهری اسدآباد افزود: پرتگاه گردنه، فرعی ملحمدره، پیچ روستای لک لک و پیچ چهاردولی از جمله نقاط حادثه خیزی است که اقداماتی برای ایمن سازی آن انجام شده و ایمن سازی بیشتر این محورها ضرورت دارد.

سرپرست پلیس راه همدان- کرمانشا تأکید کرد: آموزش یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش تصادفات بوده که در این راستا آمادگی لازم برای این آموزش ها داریم.

شهردار اسدآباد هم از آغاز طرح ساماندهی و رفع سد معبر وانت بارهای میوه فروش سیار از سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای رسالت کاری، مطالبات شهروندان، کاهش حجم ترافیک، ایجاد نظم، ارائه خدمات شهری، جلوگیری از آلودگی محیط و مشکلات بهداشتی با همکاری و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع قضایی، نیروهای انتظامی و پلیس راهور طرح ساماندهی سدمعبر وانت بارها توسط شهرداری از چهارشنبه ۴ تیرماه  امسال آغاز می شود.

علیرضا فعله گری تصریح کرد: در سه نقطه از شهر زمینی را درنظر گرفته ایم تا وانت بارها در آن نقاط استقرار یابند که امیدواریم با این اقدام با همکاری سایر دستگاه ها شاهد آغاز به کار بحث فروش میوه توسط وانت بارها در زمین های اختصاص یافته توسط شهرداری باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha