• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99040302749
  • خبرنگار : 50187

رییس جمعیت هلال احمر کشور:

موقوفات جمعیت هلال احمر ارتقا خواهند یافت/راه‌اندازی ۳۰ هزار خانه هلال در کشور

موقوفات جمعیت هلال احمر ارتقا خواهند یافت/راه‌اندازی ۳۰ هزار خانه هلال در کشور

ایسنا/کرمان رییس جمعیت هلال احمر بر ارتقای موقوفات و املاک هلال احمر تاکید کرد. 

دکتر "کریم همتی" در جلسه بررسی مسائل و مشکلات موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان بیان کرد: موقوفات جمعیت هلال احمر با هدف برطرف شدن دغدغه های واقفین ارتقا و بهبود خواهند یافت. 

همتی افزود: اهمیت رسیدگی و بررسی مشکلات موقوفات هلال احمر کرمان باعث شد که دومین سفر به این استان در اولویت سفرهای استانی قرار گیرد. 

رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ساماندهی املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر بر حسب درآمدزایی و کاربری آنان خاطرنشان کرد: شرعا وظیفه داریم درآمدها و نحوه کاربری موقوفات در راستای نیات واقفین محقق شود. 

همتی با اشاره به اینکه اختیارات مدیریت موقوفات هلال احمر شهرستان رفسنجان طبق چارچوب و قانون به استان واگذار خواهد شد، افزود: همه دستگاه ها و ارگان ها همراه جمعیت هلال احمر هستند و با توجه به همراهی و ظرفیت دستگاه های مسئول در شهرستان رفسنجان نیز موقوفات هلال احمر این شهرستان ارتقا خواهد یافت. 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بعد از آستان قدس رضوی بیشترین موقوفات را در اختیار دارد، بیان کرد: به دنبال این هستیم که همه مشکلات موقوفات هلال احمر را مرتفع کنیم.

ایجاد خانه های هلال، ماندگارترین خدمت در جمعیت هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه رسیدگی به املاک و موقوفات بخش کوچکی از فعالیت های جمعیت هلال احمر است، گفت: راه اندازی خانه های هلال با هدف گسترش آموزه های امدادی و سایر فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه در روستاها از ماندگارترین خدماتی است که در جمعیت هلال احمر صورت گرفته است. 

وی ضمن ابراز تقدیر  و خرسندی از افتتاح و راه اندازی ۷۰ خانه هلال در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: ۳۰ هزار خانه هلال دیگر نیز در کشور باتوجه به نیاز روستاها و شهرها راه اندازی خواهد شد. 

رییس جمعیت هلال احمر در پایان با اشاره به اینکه کرمان استانی حادثه خیز و آبستن همه نوع حادثه است، افزود: در اعتبارات بودجه ای با توجه به نیاز استان، کرمان را به صورت ویژه حمایت و پشتیبانی می کنیم.

به گزارش ایسا رییس جمعیت هلال احمر در بدو ورود به رفسنجان از املاک موقوفه مرحوم شفیعی پور، بیمارستان های موقوفه مرادی، زایشگاه نیک نفس، آزادی و داروخانه جمعیت هلال احمر رفسنجان بازدید کرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha