• چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۲۲:۲۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99040403781
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

نیرو و امکانات برای محرومیت‌زدایی و جهش تولید تجمیع شود

نیرو و امکانات برای محرومیت‌زدایی و جهش تولید تجمیع شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هرچه نیرو و امکانات در راستای محرومیت‌زدایی، جهش تولید، معیشت، اشتغال و رونق تولید به کار گرفته شود، قطعا می‌توان آثار اقدامات را در کشور مشاهده کرد.

اقبال عباسی چهارم تیرماه در جلسه نهضت جنبش تولید و پشتیبانی از گروه‌های جهادی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در مواقعی که نیرو، پتانسیل و امکانات در کنار هم تجمیع و از موازی‌کاری جلوگیری می‌شود، می‌توان شاهد توسعه و رضایت‌مندی مردم بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در طول ۴۰ سال گذشته بارها ثابت شده است که هرگاه تمام امکانات و ظرفیت‌ها در کنار هم قرار گرفت، شاهد موفقیت‌های چشمگیر بودیم، نمونه موفق این هماهنگی و وحدت ۸ سال دفاع مقدس بود، در بحث محرومیت‌زدایی نیز می‌توان از ظرفیت نیروهای بسیجی و جهادی بهره‌مند شد.

وی تأکید کرد: هرچه نیرو و امکانات در راستای محرومیت‌زدایی، جهش تولید، معیشت، اشتغال و رونق تولید به کار گرفته شود، قطعا می‌توان آثار اقدامات را در کشور مشاهده کرد.

عباسی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیادمسکن، بهزیستی، کمیته‌امداد، برنامه و بودجه و ... پروژه‌های عمرانی خود را که نیازمند کمک بسیج سازندگی برای اتمام است احصا و به صورت تجمیعی برای عقد قرارداد آماده کنند.

کمبود نیروی انسانی ماهر برای ساخت و ساز  مشکل عمده ما در بحث احداث مسکن محرومان

در ادامه جلسه سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در استان، اظهار کرد: مشکل عمده ما در بحث احداث مسکن کمبود نیروی انسانی ماهر در بحث ساخت و ساز است.

وی افزود: ۵۰ درصد مسکن‌ محرومان در حال حاضر نیازمند نیروی انسانی برای ساخت و ساز هستند و این در حالیست که مصالح آن‌ها آماده است.

رئیسی گفت: در بحث مقاوم‌سازی روستاهای در معرض خطر نیز نیازمند همکاری هستیم، همچنین ۴ هزار فقره مسکن روستایی در حال ساخت است که عمده این خانه‌ها در بحث ساخت و ساز به نتیجه نرسیده است و نیازمند تحرک است.

۱۰۰ گلزار شهدا نیازمند ساماندهی است

در پایان جلسه فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ گلزار شهدای زیر ۱۰ مزار در استان وجود دارد، اظهار کرد: این گلزارهای شهدا نیازمند ساماندهی هستند.

وی بیان کرد: حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی این گلزارهای شهدا اختصاص پیدا کرده است، گروه‌های جهادی می‌توانند در قالب تفاهم‌نامه نسبت به ساماندهی این گلزارها اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha