• پنجشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99040504075
  • منبع : بوشهر

حوادث انتظامی ۲۴ ساعت اخیر در بوشهر؛

از به مقصد نرسیدن محموله برنج قاچاق تا کشف شیشه و تریاک

از به مقصد نرسیدن محموله برنج قاچاق تا کشف شیشه و تریاک
عکس آرشیوی است

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف محموله ۲۴ تنی برنج قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهرستان دیلم، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون کشنده رابه ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۲۴ تن برنج قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مرجع قضائی گفت: ارزش این محموله برنج قاچاق بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ای فرماندهی در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق تدابیر لازم را اتخاذ و در برابر قاچاقچیان کالا و مخلان عرصه اقتصادی با جدیت ایستادگی می کنند.

توقیف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، در ۲ مرحله ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی عامری در محور خروجی شهرستان دیلم با کنترل تردد خودروهای عبوری، موفق شدند ۲ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

این مقام انتظامی گفت: کالاهای قاچاق کشف شده شامل، ۲۸ هزار و ۶۰۰ جلد دفترچه یادداشت و برچسب کاغذ و همچنین ۶ دستگاه کولر گازی اسپیلت می باشد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۵ کیلو شیشه در بندر دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم موفق به شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۵ کیلوگرم شیشه شدند.

سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم در یک عملیات هماهنگ موفق شدند ۳ نفر از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس در ورودی شهرستان دیلم، خودرو مورد نظر را شناسایی و پس از تعقیب، مراقبت و مسدود کردن مسیر های خاکی، در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم اقدام به توقیف خودرو پژو پارس حامل محموله شیشه شدند.

سردار واعظی ادامه داد: قاچاقچیان به محض اینکه عرصه را برخود تنگ دیدند، قصد داشتند از محل متواری شوند، که با هوشیاری و سرعت عمل بالای ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از این خودرو کشف شد، اضافه کرد: قاچاقچیان موادمخدر را در یکی از استان های همجوار تهیه و قصد داشتند از طریق استان بوشهر به استان خوزستان منتقل کنند.

کشف ۱۰ کیلو تریاک در دیلم

فرمانده انتظامی دیلم از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مأموران ایستگاه بازرسی شهید "موسوی"، حین کنترل محور خروجی شهرستان "دیلم" به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از کوله پشتی همراه راکب موتورسیکلت مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha