• جمعه / ۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99040604415

خطیب جمعه کامفیروز:

قطعنامه شورای حکام نتیجه اعتماد به غرب است

قطعنامه شورای حکام نتیجه اعتماد به غرب است
امام جمعه کامفیروز

ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز در استان فارس، صدور قطعنامه از سوی شورای حکام علیه ایران را نتیجه اعتماد به غرب دانست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه ۶ تیر کامفیروز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قرار داشتن در آستانه ۷ تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی، گفت: انقلاب ما از نخست تا کنون زخم خورده‌ی ترورهای مستقیم و نیابتی بوده و هست.

او اضافه کرد: خون بزرگان، عالمان و جوانان ما ریخته می‌شود، اما شوآف و نمایش حقوق بشرش برای آمریکاست و در آخر هم به جرم تروریست بودن، کشور ما را در فهرست سیاه قرار می‌دهند.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه اعتماد به غرب نتیجه‌ای جز بی آبرویی و هدر دادن خون جوانان این مرز و بوم نداشته و ندارد  گفت: تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس انرژی اتمی نتیجه اعتماد به غرب بود؛ با برجام فقط ۷ سال کشور را به عقب برگرداندیم و بیهوده به دشمن اعتماد کردیم.

او گفت: اما به لطف الهی شاهدیم خون مظلومانی که توسط آمریکای ریاکار و دروغگو ریخته شد، اکنون تبدیل به باتلاق شده و در حال بلعیدن نظام سلطه و استکبار جهانی‌ و تحقق وعده صادق الهی است.

امام جمعه کامفیروز همچنین گفت: قوه‌ی قضاییه در دوره‌ی جدید اقداماتی انجام داده که باعث امیدوار شدن مردم به این قوه و خوشبینی نسبت به آینده شده است؛ اقداماتی نظیر رسیدگی قاطع به پرونده مفسدین اقتصادی و ....

وی اضافه کرد: البته دو نکته که کارکنان محترم قوه‌ی قضاییه باید نصب العین خود قرار دهند یکی سرلوحه قرار دادن برخورد با مفسدین اقتصادی و قطع دست کسانی‌ست که قصد دارند با چپاول و غارت بیت المال اعتماد عمومی را به نظام کمرنگ کنند و دیگری لزوم تداوم و استمرار مسیری‌ست که یک سال و نیم اخیر شکل گرفته است.

تقی‌زاده اشاره‌ای به عواقب نوسانات بازار ارز و سکه داشت و در این رابطه گفت: نکته‌ی حائز اهمیت دیگر تلاطم غیرمعقول و مشکوکیست که هفته‌ی گذشته در بازار سکه و ارز شاهد آن بودیم.

او با تاکید براینکه این نوسانات هم دارایی مردم را از بین می‌برد و هم آرامش روانی جامعه را نابود می‌کند، گفت: زمانی که گفتند سلطان سکه را دستگیر کرده‌ایم قیمت سکه زیر ۵ میلیون بود، الآن سکه کمر همت برای رسیدن به ۹ میلیون تومان را بسته است.

تقی‌زاده اضافه کرد: مشکل کار اینجاست که سلطان سکه را حذف کردید اما فرد یا افرادی که سلاطین سکه را می‌سازند حذف نکردید.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: باید با اصلاح قوانین و مقرات نظام پولی و بانکی کشور، روزنه های قانونی که راه فرار قانونی و اختلاس را فراهم می‌کند، بست تا این اقدام را انجام ندهیم، قطعا در آینده هم شاهد همین نوسانها و تلاطم‌های مخرب خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha