• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99040805802
  • خبرنگار : 50024

قیمت مرغ با بخشنامه پایین نمی‌آید

قیمت مرغ با بخشنامه پایین نمی‌آید

ایسنا/البرز رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج گفت: درست است که ستاد تنظیم بازار کشور نرخ ۱۵ هزار را را اعلام کرده ولی باید فکری به حال تامین آن از طریق جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی دام نیز بشود چون تا وقتی عرضه به اندازه نیاز نباشد نمی‌توان به کاهش قیمت‌ها امید بست.

عباس وحیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره افزایش نرخ مرغ در روزهای اخیر اظهار کرد: گرانی مرغ تنها مختص البرز نیست و از چند روز اخیر تمامی استان‌های کشور با این مساله درگیر هستند.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته قیمت مرغ به بیش از ۱۷ هزار تومان رسید و این مساله  نگرانی زیادی در مردم ایجاد کرد و بازتاب زیادی داشت.

وی توضیح داد: برای تعادل بخشی به وضعیت پیش آمده ستاد تنظیم بازار در بخشنامه‌ای اعلام کرد که مرغ نهایتاً باید با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش برسد و در نهایت استان‌ها می توانند با پنج درصد کاهش یا افزایش نسبت به این نرخ مرغ را عرضه کنند.

این مسئول اضافه کرد: درست است که ستاد تنظیم بازار کشور نرخ ۱۵ هزار را را اعلام کرده ولی باید فکری به حال تامین آن از طریق جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی دام نیز بشود چون تا وقتی عرضه به اندازه نیاز نباشد نمی‌توان به کاهش قیمت‌ها امید بست.

وحیدی  با بیان اینکه  امروز در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد مرغ با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان به مردم عرضه شود، توضیح داد: البته تا اجرای این مصوبه ممکن است چند روزی طول بکشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج ادامه داد: بالا رفتن قیمت مرغ در چند روز اخیر باعث شده بود تا حدودی برای توزیع آن در بازار روزها با مشکل مواجه شویم ولی در تلاشیم به سرعت این مساله را حل کنیم.

وی افزود: در کنار مرغ تازه، بنا شده توزیع گوشت مرغ منجمد نیز در دستور کار بازار روزها قرار بگیرد تا بتوان تا حدودی  افزایش بی رویه قیمت مرغ را کنترل کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا طی چند روز اخیر شاهد افزایش نرخ گوشت قرمز بوده‌ایم یا خیر گفت: نرخ گوشت قرمز تفاوتی نکرده و به وفور در بازار موجود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha