• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99040806151
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول خبر داد:

الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس‌های بین شهری خراسان جنوبی

الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس‌های بین شهری خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس‌های بین شهری توسط مسافران و راننده اشاره کرد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت خود را تامین کرده‌ایم.

اسدالله جلال زاده، امروز یکشنبه ۸ تیر به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: جلسات آموزشی متعددی برای شرکت‌های حمل و نقل مسافر و بار برگزار شده؛ همچنین تعداد کثیری بنر و اطلاعیه بهداشتی را در پایانه‌ها و اتوبوس‌ها و همچنین در بیلبوردهای سطح جاده‌های استان نصب کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی از اطلاع رسانی‌های انجام شده به ادارات زیرمجموعه درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مسافران نیز سخن گفت و ادامه داد: ناوگان مسافربری طبق پروتکل‌های دانشگاه علوم پزشکی به صورت مداوم قبل از سوار شدن مسافر، صدعفونی می‌شود.

وی بیان کرد: تاکید بر اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های مسافربری و نظارت بر تهیه ماسک و دستکش، از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به انجام بازدیدهای مستمر از عملکرد شرکت‌ها و نظارت بر ناوگان‌ها اشاره کرد و افزود: در این مودت مکاتبات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی درخصوص تامین تجهیات بهداشتی صورت گرفته است.

جلال زاده از درج پیام بر روی تمامی بلیط‌ها مبنی بر الزام استفاده از ماسک و دستکش خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش مسافر در اتوبوس‌ها و همچنین ماشین‌های سواری عمومی را کاهش داده‌ایم.

وی ادامه داد: استفاده از سیستم تهویه در تمام طول مسیر، نظارت مداوم بر رانندگان برای داشتن ماسک و دستکش در حین سفر و نصب تابلوهای کوچک حاوی مشخصات رانندگان و محل‌هایی که مسافران می‌توانند شکایات خود را اعلام کنند، از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه سامانه 14 شامل تلفن، پیامک و اپلیکیشن برای ثبت شکایات هم استانی‌ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: سامانه به صورت روزانه پایش و موارد بررسی می‌شود و در صورت نیاز برخورد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha