• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99041007264
  • خبرنگار : 50339

۲۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش آسفالت می شوند

۲۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش آسفالت می شوند

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون افزون بر ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده و به همین مقدار دیگر نیز پروژه آسفالت معابر را در دستور کار داریم.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا افزود: روکش آسفالت خیابان فردوسی در ورودی شهر خاش از مسیر میرجاوه در قالب طرح نهضت آسفالت معابر محلات شهر خاش با پایان یافتن نهضت آسفالت در محله فرودگاه در دستور کار واحد عمران این شهرداری قرارگرفته است.

تمندانی بیان کرد: بر حسب تعهدی که به مردم داریم در جهت ارتقای شاخص های خدمت رسانی و رضایت مندی مردم تا پایان امسال افزون بر ۲۰۰ هزار متر از معابر شهر خاش آسفالت خواهند شد.

شهردار خاش با اشاره به اینکه گستره شهری خاش وسیع شده و با حجم بالایی از معابر خاکی روبرو هستیم، اظهار داشت: برای زیرسازی و آسفالت معابر به اعتبارات و حمایت های ویزه دولت نیازمندیم.

شهردار خاش اظهار داشت: عملیات آسفالت معابر محلات این شهر از ابتدای خردادماه آغاز شده و با اولویت معابر اصلی و سپس معابر فرعی و کوچه‌ها ادامه دارد.

تمندانی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش مردم و رفع مشکلات شهری به کار می‌گیریم تا بتوانیم برای رفع مشکلات شهر گام‌های موثری برداریم.

شهردار خاش افزود: در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر شهر بویژه در محلات با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

تمندانی یادآور شد: یکی از عمده ترین مشکلات در محلات حاشیه شهر فاضلاب خانگی است که شهرداری را در بحث آسفالت و بهسازی دچار مشکل کرده است.

وی از پایان عملیات آسفالت و بهسازی محله ریگ آباد و فرودگاه خبر داد و بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و با اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان، امسال طرح نهضت آسفالت، شهروندان کلیه محلات شهر رااز نعمت اسفالت بهره مند می کند.

شهردار خاش در پایان گفت: انجام آسفالت محلات توسط شهرداری منوط به اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha