• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99041007693
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

ابتلا به کووید ۱۹ در منطقه کاشان افزایش یافته است

ابتلا به کووید ۱۹ در منطقه کاشان افزایش یافته است

ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: روند تعداد تست‌های مثبت ویروس کووید ۱۹ شهروندان در منطقه کاشان طی هفته‌های اخیر افزایش یافته که این آمار فزاینده به همه ما هشدار می‌دهد که شیوع کرونا هنوز تمام نشده است.

سید علیرضا مروجی، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از پیک دوم ویروس کووید ۱۹، از همه شهروندان درخواست داریم که پروتکل‌های بهداشتی را در همه حال به ویژه در سطح اجتماع به طور جدی رعایت کنند.

وی تأکید کرد: استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و شلوغ نقش بسیار مهمی در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا دارد و استفاده از آن برای سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: در شرایط فعلی باید با تلاش جمعی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، بر کاهش تعداد مبتلایان تمرکز کنیم، زیرا در صورت بی‌توجهی نسبت به رعایت این پروتکل‌ها، به شرایط ناراحت کننده اسفندماه می‌رسیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مروجی با بیان اینکه تعداد تست‌های مثبت ویروس کووید ۱۹ شهروندان در منطقه کاشان طی هفته‌های اخیر افزایش یافته است، گفت: بنا به آمار ثبت شده، تا روز سه شنبه ۱۰تیر، ۳۶ هزار و ۵۰۰نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند که یک هزار و ۵۲۷ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده‌اند که نسبت به روز گذشته ۲۱ نفر اضافه شده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته (منتهی به ساعت ۱۲ امروز سه شنبه) ۱۵ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند که ۱۴ نفر اهل کاشان و یک نفز از ابوزیدآبادهستند و در مجموع ۷۰نفر بیمار حاد تنفسی در این بیمارستان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۵ نفر به بستری ها اضافه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha