• یکشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99042216443
  • خبرنگار : 50165

بازگشت به کار دو واحد تولیدی در سال‌جاری در استان زنجان

بازگشت به کار دو واحد تولیدی در سال‌جاری در استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: امسال دو واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشت.

فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه (۲۲ تیر) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به‌صورت ویدئوکنفرانس در مرکز تحقیقات شرکت تریتا دارو هزاره سوم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: تولید برخی داروها در این واحد در مرحله تحقیقات بوده که در آستانه رسیدن به نتیجه است. نکته مهم این است که این طرح تحقیقاتی به کیفیت پرداخته و دانش بومی استان زنجان در آن کارسازی می‌شود.

وی افزود: مسئولان و مدیران استان باید از دانش و فناوری روز دنیا که در واحدهای تولیدی، استفاده می‌شود، حمایت کنند.

این مسئول با اشاره به بازگشت ۲ واحد تعطیل به چرخه تولید، گفت: این واحدها به ترتیب به مدت ۱۰ و سه سال تعطیل بودند که خوشبختانه با سرمایه‌گذاری شخصی به چرخه تولید و رونق اقتصادی بازگشته و سبب ایجاد اشتغال جدید شده‌اند.

حقیقی تصریح کرد: مدیریت استان موافق دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی است، اما واحدها باید طرح توجیهی برای دریافت تسهیلات داشته و از طرح خود نیز در حضور مدیران عامل بانک‌ها دفاع کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای مسکن استان، جلسات اجرایی هستند که باید به‌صورت منظم و در موعدهای مقرر تشکیل شده و به مشکلات واحدهای تولیدی و بخش مسکن، رسیدگی کنند، یادآور شد: در حال حاضر کمیته احیا در اتاق بازرگانی استان زنجان تشکیل شده و پیشنهادهای خوبی در این کمیته برای بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید داده می‌شود که باید جدی گرفته شود تا امسال را با کمترین مشکل در واحدها سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها در کشور این است که به‌رغم انجام پژوهش‌های فراوان، شمار کمی از آن‌ها به ثروت تبدیل می‌شوند، اما طرح تحقیقاتی "واحد تریتا دارو هزاره سوم" زنجان، یکی از مواردی است که با کارسازی دانش نوین روز در حال نهایی شدن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha