• سه‌شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99043123341
  • خبرنگار : 50034

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته در همدان خبرداد و گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و آرایشگاه‌های زنانه مورد بازرسی قرار گرفت که تخلفات آنها بررسی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

داریوش جودکی اظهار کرد: حسب گزارشات رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی آرایشگاه‌های زنانه و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت برای بازرسی تشکیل و مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.

وی در بخش دیگری از جریمه ۵۶۲ میلیون ریالی جایگاه سوخت در همدان خبرداد و افزود: کارگر جایگاه کارت‌های متفرقه را نگهداری می کرد و سوخت آنان را می‌فروخت.

جودکی تصریح کرد: حسب گزارش سازمان صمت مشخص شد یکی از جایگاه‌های سوخت همدان اقدام به عرضه و فروش کالای قاچاق می‌کند به این صورت که کارگر جایگاه کارت‌های متفرقه را نگهداری می کرد و سوخت آنان را می‌فروخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان پس از انکار مسئولان جایگاه موضوع را از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان استعلام کرد و پس از اخذ جوابیه مشخص شد که ۳۸۴۸ لیتر بنزین و ۱۳۹۷ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۱۴۳ ریال در این جایگاه به صورت غیرقانونی به‌فروش رفته که در حکم قاچاق تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: شعبه مذکور پس از جری تشریفات قانونی مدیر این جایگاه را به پرداخت مبلغ ۵۶۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۴۲۹ ریال  جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد. 

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha