• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99050201162
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا صورت می‌گیرد؛

برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بیرجند به صورت آنلاین

برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی بیرجند به صورت آنلاین

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند از برگزاری تمام امتحانات دروس نظری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر داد.

علیرضا معصومی، امروز پنج‌شنبه دوم مردادماه به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با توجه به مصوبه کمیسیون دانشجویی استان، طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تمام امتحانات دورس نظری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از طریق سامانه آزمون‌های برخط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این آزمون‌ها از ۲۱ تیرماه آغاز شده و تا ۱۷ مردادماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تاکنون ۷۸ آزمون با ۳۲۰ شرکت‌کننده با موفقیت برگزار شده و تا پایان امتحانات بیش از ۵۳ آزمون دیگر برگزار خواهد شد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند اظهار کرد: از سوی ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و آزمون‌های نظری در تمام مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیرحضوری ابلاغ شده و این مرکز طی ماه‌های گذشته نیز کلاس‌های غیرحضوری خود را در سامانه آموزش‌های مجازی جهاد دانشگاهی کشور(سامانه امجد) با حداقل مشکلات برگزار کرده است.

معصومی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این روند با توجه به تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در ترم آینده تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی پذیرش مهرماه ۹۹ نیز از ابتدای شهریورماه به صورت غیرحضوری از طریق تارنمای سازمان سنجش آغاز خواهد شد و این مرکز در ۱۴ کد رشته بدون آزمون پذیرش دانشجو خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha