• جمعه / ۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99050301804
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول:

دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد

دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می‌کنیم دولت در سالجاری 50 میلیارد تومان برای طرح‌های بازآفرینی و توانمندسازی محلات هدف شهر اردبیل اختصاص دهد.

صدیف بدری سوم مرداد در نشست معاونین وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: در کنار ادامه احداث محور اردبیل – سرچم و چهاربانده کردن این مسیر امسال نیز تا 35 کیلومتر کار عملیاتی با تلاش پیمانکاران در دستور کار است که با نظارت راه و شهرسازی این پروژه با قوت و قدرت به پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با احداث خط ریلی میانه – اردبیل انتظار می‌رود به زودی احداث راه آهن اردبیل به مغان نیز کلنگ‌زنی شود تا شاهد اجرای این پروژه در مدت زمان معین و مشخص باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار ریل‌گذاری 100 کیلومتر از راه آهن اردبیل به سمت میانه قرار شد از مهرماه ریل‌گذاری 25 کیلومتر از این مسیر از سمت میانه آغاز شده و 7 ایستگاه در حال احداث خط ریلی اردبیل – میانه نیز به سرانجام برسد.

بدری تکمیل ایستگاه سبز تا پلدختر را که به کاهش 60 کیلومتری مسیر اره آهن کمک خواهد کرد ضروری خواند و گفت: ما تصادفات وحشتناکی را در جاده‌های شمالی استان اردبیل شاهد هستیم که براثر این تصادفات و مرگ و میر هموطنان بسیاری از خانواده‌ها عزادار و داغدار می‌شوند.

وی ادامه داد: برای شروع عملیات احداث تونل دوم نمین به سمت آستارا تخصیص اعتبار انجام شده و پروژه چهارخطه گرمی به سمت بیله‌سوار و همچنین پارس‌آباد به سربند و اتصال آن به مشگین‌شهر جزو اولویت‌های اصلی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با طراحی مناسب قرارگاه خاتم الانبیاء قرار است به ارزش 200 میلیارد تومان محور اردبیل – سرچم و تونل‌های این مسیر تعریض شود که قرارداد آن به زودی منعقد خواهد شد.

بدری بازدید معاونین راه و شهرسازی را از پروژه‌های بازآفرینی شهری و محلات هدف یادآور شد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم در سالجاری 50 میلیارد تومان به طرح‌های این حوزه منابع اعتباری اختصاص یابد و در کنار آن مدرسه 12 کلاسه ایران آباد احداث و راه‌اندازی شود.

وی به تعیین تکلیف دو تنفس‌گاه شهر اردبیل باغ شریعت و پادگان ارتش اشاره کرد و افزود: امیدواریم ماحصل این سفر تعیین تکلیف این دو منطقه باشد تا برخلاف وعده‌های گذشته در این مقطع فعالیت‌ها به صورت عملیاتی و واقعی انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت هیچ کاری را در تعیین تکلیف این دو پروژه انجام نداده ولی قرار شد پرونده انتقال پادگان ارتش و تعیین کاربری در این محدوده با تائید و تصویب شورای عالی معماری و حفظ مساحت کل پادگان انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha