• شنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99050402079

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

مسئولین در حفظ سرمایه های اجتماعی تلاش نمایند

مسئولین در حفظ سرمایه های اجتماعی تلاش نمایند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مردم سرمایه های اجتماعی نظام هستند و بر ما تکلیف است که این سرمایه اجتماعی را حفظ نماییم.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در آیین تکریم و معارفه روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان که ۴ مردادماه در محل دفتر ایشان برگزار گردید افزود: اعتماد مردم به نظام و دستگاه قضائی و امید آنان به آینده سرمایه اجتماعی است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت مردمی توانسته ایم بحران های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را پشت سر بگذاریم و در دنیا سرافراز باشیم .

رئیس شورای قضائی سیستان وبلوچستان افزود: خیلی از دولت ها ادعا دارند که از سرمایه اجتماعی برخوردار هستند در صورتی که ادعای آنها واهی و دروغین است.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت مردمی شاهد اقتدار در داخل و خارج کشور هستیم و باید برای مردم حرمت و احترام قائل و قدردان این سرمایه بزرگ اجتماعی باشیم.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مقامات عالی قضایی تاکید بر مردمی بودن مسئولین داشتند و از مسئولین خواستند تا مردم را از بالا به پایین نگاه نکنند و ارباب رجوع را در پشت درب اتاق های خود معطل نکنند.

وی افزود: یکی از جلوه های مردمی بودن از نظر مقام معظم رهبری دسترسی آسان مردم به مسئولین است که باید مورد توجه همه مسئولین قرار بگیرد.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و جایگاه مردم که سرمایه های عظیم نظام هستند افزود: مردم از ما انتظار دارند که به نحو شایسته به آنان خدمت کنیم و مردم باید در دستگاه قضائی حرمت و جایگاه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان بر تعامل و همکاری دستگاه قضائی با همه سازمان ها و ارگان ها تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری باید گره مشکلات مردم باز شود و نهادها و سازمان ها نباید خود را کنار بکشند زیرا همه سرباز نظام هستیم و جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش مضاعف نماییم تا رضایت مندی و حس اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی بیشتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha