• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99050503387

استاندار:

نماز عید قربان در مساجد و مصلی‌های گلستان اقامه نمی‌شود

نماز عید قربان در مساجد و مصلی‌های گلستان اقامه نمی‌شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: امسال با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، نماز عید قربان در مساجد و مصلی‌های گلستان اقامه نخواهد شد.

هادی حق‌شناس ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: با تصمیم اعضای این ستاد، محدودیت‌های کرونایی که از سه هفته قبل برای برخی از صنوف و تفرجگاها اعمال شده بود، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی گفت: هر دفاتر پیشخوان دولت در استان می‌تواند تمامی خدمات را در صورت داشتن سخت‌افزار لازم، ارائه دهد.

استاندار گلستان در ادامه گفت: از یک هفته گذشته تعداد بیماران کرونایی در ۴ بیمارستان استان سیر کاهشی پیدا کرده اما همچنان در ۱۰ بیمارستان سیر کاهشی نداریم. هنوز هم بیش از ۵۰ درصد تخت‌های آی سی یو استان به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

حق‌شناس یادآور شد: اگر در سه هفته گذشته محدودیت‌ها اعمال نمی‌شد، الان تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان بیش از ۱۰۰۰ نفر بود.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده برای استان سرنوشت‌ساز خواهد بود، افزود: اگر دید و بازدیدهای ایام عید قربان همچون سنوات گذشته انجام گیرد، حتماً تعداد بیماران بیشتر خواهد شد لذا نیاز است که مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگر مردم این هفته هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، انتظار داریم که هفته بعد هم سیر کاهشی بیماران کرونایی را داشته باشیم. در غیر این صورت همچنان هفته‌ها در شرایط قرمز باقی خواهیم ماند.

حق‌شناس با اشاره به در پیش بودن عید قربان، گفت: بهتر است مردم گوشت قربانی را در قالب طرح مواسات در اختیار نیازمندان قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha