• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99051612458

همزمان با ۴۰ سالگی جهاددانشگاهی

شهردار شهر میراث جهانی از جهاد دانشگاهی یزد بازدید کرد

شهردار شهر میراث جهانی از جهاد دانشگاهی یزد بازدید کرد

ایسنا/یزد همزمان با فرا رسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، شهردار شهر میراث جهانی یزد به همراه جمعی از مدیران ارشد واحدهای مدیریت شهری در سازمان جهاددانشگاهی استان یزد حاضر و با رئیس و شورای معاونین این سازمان دیدار کردند.

«جمال الدین عزیزی» عصر امروز 16 مردادماه، ضمن تبریک چهل سالگی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در این سازمان را فرصت خوبی برای ارتقا و افزایش خدمات مدیریت شهری در یزد دانست.

وی افزود: سازمان جهاددانشگاهی به لحاظ ساختاری از جمله مجموعه‌های مستحکم کشور در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری‌های نوین است.

شهردار یزد با بیان این‌که مدیریت شهری به تعامل و همکاری مستمر با جهاددانشگاهی نیاز دارد، گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مشترک شهرداری و جهاددانشگاهی که اقدامات اولیه آنها انجام شده باید با سرعت بیشتری در دستور کار شهرداری قرار گرفته و وارد فاز عملیاتی شوند.

عزیزی با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی جهاددانشگاهای، تصریح کرد: این مجموعه دانشگاهی و آموزشی می‌تواند با ایجاد رشته و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش شهروندی یاری رسان مدیریت شهری در این حوزه باشد.

«مهدی باصولی» رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت مشترک بین شهرداری و جهاددانشگاهی یزد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی آماده هرگونه همکاری با مدیریت شهری در حوزه های مختلف است.

وی افزود: در حوزه آموزشی علی‌رغم تأکیدات مکرر شخص شهردار تاکنون هیچ برنامه و طرح مشترک بین این دو نهاد انجام نشده و باید بیش از پیش نسبت به تعامل و همکاری در این خصوص رایزنی شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز در ادامه استفاده از ظرفیت‌های موجود درحوزه گیاهان دارویی را یکی از پیشنهادات جدی این سازمان به شهرداری دانست و گفت: جهاد در این حوزه اقدامات جدید و گسترده‌ای انجام داده و به نظر می‌رسد مدیریت شهری یزد می‌تواند به خوبی از این ظرفیت بهره‌مند شود.

باصولی برخوراری از بستر آموزش آنلاین را از دیگر فرصت های مناسب همکاری مشترک جهاددانشگاهی با شهرداری یزد عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸ هزار نفر در حال استفاده از سامانه آموزشی آنلاین جهاددانشگاهی هستند.

«جعفر امین‌مقدم» مدیر مرکز خلاقیت و فن آوری‌های نوین شهرداری،«عباس ملازینلی» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی،«رسولی» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و «ساجدی‌فرد»مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، شهردار یزد را در این دیدار همراهی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha