• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99051612466

فرمانده انتظامی استان یزد:

اجرای ۶۵ هزار عملیات پلیس از ابتدای امسال تاکنون در یزد

اجرای ۶۵ هزار عملیات پلیس از ابتدای امسال تاکنون در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ثبت ۱۶۳ هزار و ۲۲۲ تماس در مرکز فوریت های پلیس این استان طی چهار ماه نخست امسال گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵ هزار عملیات جداگانه پلیسی با مشارکت مردم در استان یزد انجام شده است.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» عصر امروز 16 مرداد، در نشست خبری که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، خبرنگاری را مطالبه گری به نفع مردم و پیشبرد اهداف نظام دانست و اظهار کرد: امروز امنیت یک تولید اجتماعی است و خبرنگاران نقش مهمی در تقویت این مهم ایفا می‌کند.

وی با بیان این‌که احساس امنیت یکی از اولویت‌های اجرایی نیروی انتظامی است، افزود: رسانه‌ها بازوان توانمند پلیس در برقراری امنیت عمومی هستند.

فرمانده انتظامی استان یزد پیشگیری را اصل انکارناپذیر در مأموریت‌های پلیس دانست و گفت: رسانه‌ها باید بیش از پیش در حوزه افکار عمومی و هدایت جامعه به سمت توسعه همه جانبه ایفای نقش کنند.

بهدانی‌فرد افزایش احساس آرامش را یکی دیگر از اولویت‌های اجرایی پلیس عنوان و تصریح کرد: این مهم با همکاری مستمر و جدی اصحاب رسانه محقق می شود.

وی با بیان این‌که در چهار ماهه امسال ۱۶۳ هزار و ۲۲۲ تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در استان یزد ثبت شده است، گفت: از این تعداد تماس ۹۷ هزارو ۲۱۹ مورد مشاوره ای و ۶۵ هزار و ۳ سه مورد منجر به انجام عملیات پلیسی شده است.

این مسئول با بیان این‌که امروز پلیس مثل گذشته مأمور و معذور نیست، بیان کرد: نیروی انتظامی با محوریت قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری امروز به مجاهدین فی سبیل الله تبدیل شدند.

وی درخصوص عملکرد امسال نیروی انتظامی یزد، خاطرنشان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال تصادفات درونی شهری و تعداد فوتی‌ها در این حوزه ۵۴ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان یزد تشکیل ۲۷۰ فقره پرونده قاچاق کالا را از دیگر دستاوردهای امسال پلیس در استان یزد دانست و بیان کرد: این آمار در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش یافته است.

سردار بهدانی‌فرد در پایان متلاش شدن ۲۲ باند مواد مخدر و افزایش ۸۰ درصدی انواع کشفیات مواد مخدر را از جمله دستاوردهای این نیرو در چهارماه نخست امسال در استان یزد عنوان کرد و گفت: در بحث سرقت به انف ۷۶ درصد کاهش جرم و ۹۴ درصد کشف جرم داشته ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha