• شنبه / ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051813132
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

مراسم تجلیل از مادر شهید صارمی از صدا و سیما پخش شود

مراسم تجلیل از مادر شهید صارمی از صدا و سیما پخش شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم تجلیل از مادر شهید محمود صارمی باید از شبکه سراسری صدا و سیما پخش شود.

عباس گودرزی در دیدار با مجمع مشورتی وارثان شهدا که امروز  ۱۸ مردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: دشمن در تلاش است که بین حاکمیت و مردم فاصله بیندازد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند که دستاوردهای شهدا، جانبازان و ایثارگران را از ما بگیرند و صدها شبکه در دل و ذهن مردم کار می‌کنند چون اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده‌اند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های دشمنان، کشور به راهی که شهدا و جانبازان ترسیم کرده‌اند در حال حرکت است.

گودرزی با بیان اینکه اولین مجمع مشورتی در بروجرد تشکیل شده است، اضافه کرد: مجمع مشورتی وارثان شهدا بازوی مشورتی، پشتوانه و تکیه‌گاه بنده هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، افزود: مراسم تجلیل از مادر شهید صارمی باید از شبکه سراسری صدا و سیما پخش می‌شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: راه‌آهن بروجرد فقط روی کاغذ بود و ردیف اعتبار ملی نداشت که طی چندسال گذشته پیگیری‌های زیادی برای این طرح صورت گرفت و امروز راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر مصوبه و ردیف اعتباری اختصاصی دارد.

گودرزی ادامه داد: پروژه بیمارستان کوثر از ۶۰۰۰ متر به ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردهای لازم در حال توسعه است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرا در بروجرد افزود: علاوه بر  پروژه توسعه بیمارستان کوثر، فاز نخست کارخانه خوراک کودک از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و در آینده به عنوان بزرگترین مرکز تولید شیر خشک در کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه خانه امید ادامه داد: با توجه به رفع معارض ورزشگاه ولایت امید است این پروژه در پایان سال کاری دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha