• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99051913310
  • خبرنگار : 50214

کمک ۸ میلیارد تومانی خیران یزدی به ایتام و محسنین

کمک ۸ میلیارد تومانی خیران یزدی به ایتام و محسنین

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: حامیان نیکوکار یزدی طی چهار ماهه نخست امسال بیش از هشت میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

«محمد شجاعان» ضمن تبریم عید سعید غدیر خم و با اشاره به سیره عملی حضرت علی(ع) در یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازمندان و مستمندان، گفت: حامیان نیکوکار یزدی طی چهار ماهه نخست امسال بیش از هشت میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی افزود: بیش از چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: حدود ۳۲ هزار خیر و نیکوکار در قالب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مشترکین صدقات و عاملین زکات با کمیته امداد استان یزد برای رفع نیاز محرومان همکاری دارند.

وی یادآور شد: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند(محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

شجاعان یادآور شد: سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای خبر

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha