• دوشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99052014307

نجات قاتل پس از اجرای حکم قصاص، در بجنورد

نجات قاتل پس از اجرای حکم قصاص، در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مددجوی زن زندان بجنورد که با ارتکاب قتل عمد همسر خود محکوم به قصاص نفس شده بود، پس از اجرای حکم قصاص بخشیده شد.

مجتبی محمدی، مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: مددجوی زن زندان بجنورد که با ارتکاب قتل عمد همسر خود محکوم به قصاص نفس شده بود پس از سه سال و نیم تحمل حبس و اجرای دقیق فرایند رسیدگی قضایی، برای اجرای حکم به محل منتقل شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان، وی ادامه داد: در زمان تحمل حبس این مددجوی زن از همه استمداد خواسته بود تا شرایطی فراهم شود که اولیاء دم از حق قانونی خود«قصاص» گذشت کنند اما تلاش های معتمدین، مددکاران زندان و حتی تیم صلح و سازش بی نتجه ماند و اولیاء دم اصرار بر اجرای حکم داشتند.

محمدی افزود: طناب دار بر گردن مددجو(آ-ج)  حلقه زد، حتی مقامات قضایی حاضر در صحنه  هم برای رضایت تلاش می کردند ولی باز حرف پدر و مادر مقتول یکی بود، قصاص، بالاخره اولیای دم چهارپایه زیر پای عروسشان را کنار زدند و مددجو(آ-ج)  در۳۲ سالگی خود را به دست خداوند سپرد و آویزان ماند.

وی یادآورشد: هنوز کسی مرگ (آ-ج) را باور نمی کرد، دو دقیقه و نیم از دست و پا زدن آرامش می گذشت که پدر و مادرمقتول به گریه گفتند ما بخشیدیم، بخشش آن هم پس از دو دقیقه و سی ثانیه بین مرگ و زندگی بود، که با مشارکت افراد زن از چوبه دار پایین آورده شد و پزشک زندان به سرعت کار احیاء را آغاز کرد و دقایقی بعد او را با آمبولانس روانه بیمارستان کردند که خوشبختانه زن جوان زنده ماند.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha