• پنجشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99052317246
  • خبرنگار : 50310

استاندار مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری کم در بخش دولتی و خصوصی لرستان

سرمایه‌گذاری کم در بخش دولتی و خصوصی لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده و نیاز است نهادهای عمومی و غیردولتی وارد استان شوند.

در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده است

استاندار لرستان گفت: در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده و نیاز است نهادهای عمومی و غیردولتی وارد استان شوند.

سید موسی خادمی امروز در شورای اداری لرستان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه جذب اعتبارات بیشتر کار کنند، اظهار کرد: اعتبارات سال ۹۸ تا اوایل شهریور ماه باید جذب شوند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی نسبت به اعلام موافقتنامه‌های سال ۹۹ تسریع کنند.

خادمی با اشاره به مهم بودن ثبت و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی، افزود: سال گذشته بعد از بسته شدن  بودجه دولت با هدف کمک به اقشار با درآمد ثابت حقوق کارمندان را ۵۰ درصد افزایش داد که برای تامین اعتبار مورد نیاز با کمبود منابع مواجه شد.

استاندار لرستان ادامه داد: یکی از منابع در دسترس برای تامین این کمبود فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی است که از این محل باید ۱۳۰۰ میلیارد تومان تامین شود.

وی ادامه داد: اگر دستگاهی در معرفی اموال مازاد خود کوتاهی کند ممکن است در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود دچار مشکل شود که در اینجا قانون به ما اجازه دخالت و فروش اموال مازاد را داده است. 

خادمی عنوان کرد: برای بودجه جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم و بقیه درآمد حاصله از محل فروش اموال در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد که با استفاده از آن پروژه‌های نیمه تمام خود را کامل کنند.

استاندار لرستان افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی نسبت به واگذاری پروژه‌های عمرانی از طریق ماده ۲۷ و تبصره ۱۹ اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری کمی در لرستان شده و نیاز است نهادهای عمومی و غیردولتی وارد استان شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha