• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99052518260
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در ایستگاه ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن – نساجی، تیم‌هایی که نمی‌خواهند، بازنده باشند

ذوب آهن – نساجی، تیم‌هایی که نمی‌خواهند، بازنده باشند

ایسنا/اصفهان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امشب برگزار می‌شود که دو تیم ذوب‌آهن و نساجی هفته قبل را با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل مدعیانی چون پرسپولیس و سپاهان با پیروزی پشت سرگذاشتند.

ذوب‌آهن در آزادی دست به کاری بزرگ زد و جشن قهرمانی شاگردان یحیی با طعم شکست برگزار شد، ذوبی‌ها با این نتیجه تنها به یک امتیاز دیگر برای بقا در لیگ برتر فصل بیستم نیاز دارند تا دیداری فینال گونه، در هفته پایانی مقابل گل‌گهر با فشار کمتری در زمین حاضر شوند.

در دیگر سوی میدان، نساجی که با آمدن محمود فکری بسیار متحول شده بعد از ناکام گذاشتن مدعیانی چون پرسپولیس، استقلال و فولاد در اصفهان این بار نیز با یکی دیگر از شوت‌های معروف میری به گل پیروزی رسید تا سپاهان را وارد فاز دیگری از بحران کند.

به گزارش ایسنا، شاگردان فکری در صورتی که بتوانند حداقل امتیاز این دیدار را بگیرند، می‌توانند به نوار ۹ هفته بدون باخت خود ادامه دهند، آنها از زمان آمدن فکری یعنی از هفته بیستم، چهار پیروزی و پنج تساوی به دست آوردند که بیشتر بازی‌های آنها مقابل تیم‌های مدعی بوده و هفته آخر نیز باید به مصاف شهر خودرو بروند. نساجی با تکیه بر قدرت بدنی و هماهنگی خوب تیمی و با استفاده از شوت‌های ناگهانی میری که با زدن دو گل از راه دور به استقلال و سپاهان تخصص خود را به رخ حریفان کشیده است و البته استفاده از ضدحملات می‌خواهد امتیازات بازی امشب را به نام خود ثبت کند.

با توجه به اخباری که از قائمشهر به گوش می‌رسد، این آخرین بازی تیم نساجی بر روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی است، چرا که قرار است این زمین برای فصل آینده با چمن طبیعی آماده شود.

بازی رفت دو تیم در اصفهان با برتری ۲ بر صفر ذوبی ها و با هدایت علیرضا منصوریان همراه بود که در آن دیدار رضا مهاجری نیز بر روی نیمکت نساجی بود، دو نیمکتی که در بازی برگشت تغییر کرده اند و لوکا بوناچیچ و محمود فکری را بر روی خود دارند. در مقابل شاگردان لوکا نیز بعد از پیروزی در آزادی مقابل پرسپولیس که خود را آماده رفتن بر سکوی قهرمانی می‌کرد، انگیزه‌ای مضاعف پیدا کرده تا بتواند لیگ نوزدهم را که در آن ناکامی‌ و تلخی‌های زیادی تحمل کرده را با پیروزی به پایان برساند.

ذوبی‌ها با ۲۹ امتیاز به لطف تفاضل گل در جدول در رده دهم قرار دارند و گل‌گهر سیرجان که هفته آینده جدالی سخت با ذوبی ها دارد در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته و در انتهای جدول نیز تیم‌های پیکان با ۲۷ امتیاز و پارس‌جنوبی‌جم با ۲۶ امتیاز ذوب‌آهن را تعقیب می‌کنند. بنابراین هر لغزشی از سوی ذوب‌آهن ممکن است این تیم را دوباره در انتهای جدول و معرض سقوط به لیگ آزادگان قرار دهد.

مجتبی ممشلی یکی از بازیکنان اثرگذار نساجی به دلیل مصدومیت از غایبان بزرگ دیدار امشب است، همچنین محمدعرفان معصومی نیز در لیست محرومان هفته بیست و نهم قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha