• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99052619015

افتتاح  ۳۸ پروژه راهداری در خراسان شمالی طی هفته دولت

افتتاح  ۳۸ پروژه راهداری در خراسان شمالی طی هفته دولت

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از افتتاح ۳۸ پروژه راهداری وحمل و نقل جاده ای استان با ارزشی بالغ بر ۴۱۹ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی خبرداد.

شهامت اظهارکرد: طرح های قابل افتتاح شامل ۳۵ پروژه در حوزه راهداری دو پروژه در حوزه فنی و نظارت طی یک سال اخیر و یک پروژه در حوزه حمل و نقل باسرمایه گذاری بخش خصوصی بوده که طی یک سال اخیر انجام شده است.

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل استان، افزود: پروژه های بخش راهداری شامل بهسازی وآسفالت محورهای روستایی استان به طول ۳۸.۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۹۴میلیارد ریال، ،بازسازی واورهال ۲۲دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتباری بالغ بر ۶.۷ میلیارد ریال ،رفع پنج نقطه حادثه خیز با اعتباری بالغ بر ۲۴.۷میلیارد ریال ، اصلاح بخشی ازشبکه روشنایی استان با اعتبار ۱۸میلیارد ریال و سایر پروژه‌ها درحوزه راهداری بااعتباری بالغ بر۱۵۳ هزار و ۳۶۹ میلیون ریال قابل افتتاح در هفته دولت است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در حوزه فنی و نظارت، افزود: احداث پل عابرپیاده قارلق با اعتبار ۱۲میلیارد ریال  وفاز دوم راهدارخانه اسدلی با اعتبار ۹۸۰میلیون ریال از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

به گفته وی بهره برداری از فازیک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دهیاری رباط قره بیل با سرمایه گذاری دهیاری به مبلغ ۳۵میلیارد ریال وکمک هزینه های آسفالت رمپ توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ارزش  ۷.۵میلیارد ریال از پروژه های قابل افتتاح حوزه حمل ونقل در هفته دولت است.

شهامت مطرح کرد: با توجه به انتقال ساخت راه های روستایی طبق مصوبه شورای عالی اداری به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در سال جاری، در قالب طرح ابرار ۲۸کیلومتر راه روستائی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲میلیارد ریال آسفالت شده است که درهفته دولت به بهره برداری خواهدرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha