• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052619162

آزادی ۱۹ محکوم جرائم غیرعمد مالی با کمک بنیاد مستضعفان یزد

 آزادی ۱۹ محکوم جرائم غیرعمد مالی با کمک بنیاد مستضعفان یزد

ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از آزادی ۱۹ محکوم مالی جرائم غیر عمد با کمک بنیاد مستضعفان در این استان خبر داد.

«اسلام افشون» با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب خیرین یزدی در بحث کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمدمالی، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان مبنی بر آزادی مددجویان محکوم مالی با بدهی کمتر از ۵۰ ملیون تومان و آزادی تعداد دو هزار و ۵۷۴ مددجو محکوم مالی در کشور ، تعداد ۱۹ مددجو محکوم مالی از زندانهای استان یزد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند .

وی مبلغ بدهی این ۱۹ محکوم مالی را بالغ بر ۱۹۷میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال دانست و افزود: طبق هماهنگی های انجام شده ۱۸۰میلیارد و ۶۱ میلیون ریال از آن با پیگیری‌های مددکاران ستاد دیه استان یزد گذشت رضایت مندانه اخذ شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه با بیان این‌که پنج میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال از بدهی مددجویان از محل تفاهم‌نامه سازمان زندانها با بنیاد مستضعفان تأمین شده است و گفت: ۱۱ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال دیگر نیز از سوی ستاد دیه استان یزد تأمین و پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، افشون اجرای طرح هر هیئت آزادی یک زندانی در ایام محرم را از دیگر برنامه‌های انجام شده و در دستور کار استان در این خصوص دانست و بیان کرد: این طرح در ماه محرم به کوشش ستاد دیه استان یزد و با مشارکت شورای هیئت‌های مذهبی استان، صدا و سیما و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha