• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052720064

سخنگوی شورای شهر یزد:

عملکرد ایسنا، منصفانه و موثر در توسعه مدیریت شهری است

عملکرد ایسنا، منصفانه و موثر در توسعه مدیریت شهری است

ایسنا/یزد سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه، گفت: خبرهای ایسنای یزد، امیدآفرین، منصفانه و برای توسعه مدیریت شهری موثر است.

«حمیدرضا قمی» سخنگوی شورای شهر در بازدید امروز خود از دفتر ایسنا که به همراه «الهه جورابی» دیگر عضو شورا و «سهیل شریعتمداری» مدیر روابط‌عمومی به مناسب روز خبرنگار انجام شد، ضمن آشنایی از نزدیک با فعالیت‌های این دفتر خبری، به نقش رسانه‌ها در توسعه اجتماعی اشاره و اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا از جمله رسانه‌های حرفه‌ای و تأثیرگذار در استان یزد است.

وی با بیان این‌که این دوره شورای اسلامی شهر یزد، بحث شفافیت را ملاک عمل خود قرار داده است، افزود: از ابتدای آغاز بکار شورای پنجم تاکنون تمام جلسات علنی به صورت آنلاین برای شهروندان پخش شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد راه‌اندازی سایت شفافیت و پایگاه داده باز را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار مدیریت شهری در راستای شفافیت عملکرد دانست و گفت: نبود زیرساخت‌های لازم برای تقویت شفافیت در حوزه شهرداری یکی از دغدغه‌های شورای شهر در این خصوص است.

قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب ایسنا در حوزه اجتماعی به ویژه اخبار مربوط به مدیریت شهری، تصریح کرد: بسیاری از پیگیری‌های خبری‌ خبرنگاران ایسنا در حوزه شهری منجر به طرح لوایح موثر و جریان‌های مدیریتی قوی در شهرداری و شورای شهر یزد شده است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی یزد در پایان ایجاد یک سری تحولات شهری را از دیگر ویژگی‌های اخبار خبرگزاری ایسنا در شهر میراث جهانی یزد دانست و بیان کرد: خبرهای شهری ایسنا، امیدآفرین، منصفانه و برای توسعه مدیریت شهری موثر است.

«الهه جورابی» عضو شورای شهر یزد هم در این بازدید با اشاره اهمیت استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای توسعه شهری، تأکید کرد: مدیریت شهری آماده همکاری با این سازمان در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha