• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99053022656
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

دادستان ارومیه هشدار داد

برخورد شدید با برهم زنندگان نظم امنیت جامعه

برخورد شدید با برهم زنندگان نظم امنیت جامعه

ایسنا/آذربایجان غربی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: با مجرمین حرفه ای به صورت جدی برخورد می شود.

حبیبی امروز ۳٠ مرداد در جلسه کنترل مجرمین حرفه ای که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی جرایم خشن در حال افزایش است، بیان کرد: باید برخورد جدی با مجرمین حرفه ای داشته باشیم تا امنیت مردم به مخاطره نیافتد و احساس امنیت کنند و در برخورد با مجرمان حرفه ای هیچ گونه کوتاهی از لحاظ قضایی و انتظامی و ... صورت نگیرد و قانون باید اجرا شود.

دادستان مرکز استان در خصوص برخورد با اراذل و اوباش گفت: هیچ گونه مسامحه ای در این خصوص نداریم و برخورد جدی و شدیدی با آنها خواهیم داشت و منطبق با قانون با اراذل و اوباش برخورد می شود و هیچ سهل انگاری در این مورد پذیرفته نخواهد بود و هر کسی  در جامعه ایجاد رعب و وحشت کند به سزای عمل خود خواهد رسید.


وی افزود: برای سیستم بانک اطلاعاتی شیوه نامه هایی در نظر گرفته شده است و در خصوص نحوه وارد کردن اطلاعات مجرمین حرفه ای و با سابقه، آموزشهای لازم ارائه شده است که توسط ضابطین درج و دادستانی نظارت خواهد داشت که همه ضابطین و دادسرا به آنها دسترسی خواهند داشت.

وی اظهار کرد:  این بانک اطلاعاتی در حال تکمیل هست و اطلاعاتی جامع و دقیق در خصوص مجرمین حرفه ای در اختیار دادسرا و ضابطین و اداره کل زندان قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی تصریح کرد: انفورماتیک دادگستری استان نیز در تکمیل فرایند درج وکامل شدن بانک اطلاعات مجرمین نقش مهمی دارد، هر چه سریعتر می بایست تکمیل شود. 

حبیبی تکمیل بانک اطلاعاتی مجرمین را یک گام مهم برای تضمین امنیت جامعه دانست وگفت: بانک اطلاعاتی می تواند امنیت مجرمان را سلب و امنیت مردم را تضمین کند چراکه با وجود بانک اطلاعاتی هیچ مجرم سابقه داری در امان نخواهد بود و همیشه تحت کنترل پلیس و دستگاه قضایی خواهد بود. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha