• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99060504607

رزمایش احسان حسینی در یزد برگزار شد

رزمایش احسان حسینی در یزد برگزار شد

ایسنا/یزد چند مرکز نیکوکاری یزد با همکاری کمیته امداد استان، رزمایش مواسات با عنوان احسان حسینی را برگزار و ۱۵۰ بسته به ارزش هرکدام ۴۵۰ هزارتومان را برای توزیع بین نیازمندان آماده کردند.

سرهنگ «حسین زارع کمالی» جانشین سپاه الغدیر یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت شهادت امام حسین(ع)، از ولایت مداری یزدی‌ها یاد کرد و گفت: مردمان فهیم، بصیر و متدین یزد به پیروی از فرمان مقام معظم رهبری اقدامات خوبی را همسو با سراسر کشور انجام داده‌اند که این رزمایش مصداق بازر همین موضوع است.

وی به برگزاری پنج رزمایش در سراسر استان یزد اشاره و تصریح کرد: اگر چه کرونا برای همه جهان مشکلاتی را به وجود آورد، اما برکاتی را نیز به همراه داشته که مهمترین این برکات نشان دادن قدرت خداوند به بشر متکبر بود.

این مسئول تصریح کرد: هم‌دلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان به خصوص در روزهای سخت کرونا بر پایه اهداف نظام و انقلاب، از مهمترین دستاوردهای کشورمان در دوران کرونا بود.

«محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از برگزاری رزمایش‌های متعددی در یزد به مناسبت‌های مختلف یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین نشانه‌های فرهنگ شیعه تبدیل تهدیدها به فرصت است که مصداق این مهم را می‌توان نهضت امام حسین(ع) دانست به طوری که خوشبختانه امروزه شیعیان به تاسی از راه سیدالشهدا، از تهدیدهای ویروس کرونا، فرصت ساختند.

وی مقام معظم رهبری را منشا و ایجاد کننده ادبیات مواسات دانست و گفت: به دنبال این مهم، تاکنون چندین رزمایش مواسات در یزد برگزار شده و این حرکت در دوران کرونا زمینه‌ساز توجه مردم به اقشار ضعیف‌تر و نیازمند شده است.

شجاعان در ادامه یزد را پیشروی برگزاری مواسات‌های همدلی در کشور اعلام کرد و گفت: یزد همواره از دیرباز تاکنون در مسئله مواسات، همدلی و سایر مسائل اجتماعی سرآمد بوده است.

وی افزود: توجه به فقرا و نیازمندان و سایر فعالیت‌های اجتماعی، جایگاه یزد را در ردیف‌های اول تا سوم کشور قرار داده است.

در این رزمایش مواسات که به صورت مشترک توسط مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) مسجد چهارکوچه و گروه جهادی حضرت رقیه(ع) انجام شد، ۱۵۰ بسته به ارزش هرکدام ۴۵۰ هزار تومان آماده توزیع بین نیازمندان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha