• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99061006852

برگزاری جشنواره آیات در خراسان شمالی در انتظار اتمام کرونا

برگزاری جشنواره آیات در خراسان شمالی در انتظار اتمام کرونا

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برای برگزاری جشنواره آیات در استان، در انتظار بهبود شرایط کرونا هستیم.

علی اصغر نودهی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با شرایط موجود در رابطه با شیوع کرونا امکان برگزاری جشنواره آیات وجود ندارد، اظهار کرد: تاکنون ۷۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و ۲۳ اثر در مرحله مقدماتی انتخاب شده‌اند اما برای برگزاری این جشنواره باید شرایط بهتری وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۱۸۰ میلیون از اعتبار این جشنواره، از اعتبارات ملی است، افزود: ۱۸۰ میلیون از اعتبارات این جشنواره به صورت ملی و ۱۸۰ میلون نیز از اعتبارات استانی است.

نودهی با تأکید براینکه در سال جاری نیز ۱۲ طرح به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه شده است، بیان کرد: در حال حاضر سه طرح مورد تأیید قرار گرفته و برای انجام این طرح‌ها باید در شورای فرهنگ عمومی استان نیز تأیید شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: طرح‌های مورد تأیید معاونت قرآن و عترت دارای حمایت‌های مالی هستند و از اعتبارات استانی نیز استفاده می‌شود و در شهریورماه این طرح‌ها در شورای فرهنگ عمومی نیز مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: حمایت‌های معاونت قرآن و عترت براساس طرح‌هایی است که ارائه می‌شود و اعتبارات متمرکز دائمی وجود ندارد و هر سال باید طرح‌هایی ارائه شود که مورد تأیید معاونت قرآن و عترت قرار گیرد تا بتوانیم اعتبارات ملی را جذب کنیم.

نودهی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ نیز اعتبارات ملی از حوزه قرآن و عترت به استان اختصاص پیدا کرده است، تصریح کرد: حدود ۱۴۰ میلیون تومان براساس طرح‌های سال ۹۷ نیز به استان از اعتبارات ملی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha