• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99061007068
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک نماینده مجلس خبرداد

تحقق توسعه صادرات محصولات کشاورزی با راه اندازی بارانداز ریلی

تحقق توسعه صادرات محصولات کشاورزی با راه اندازی بارانداز ریلی

ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توسعه صادرات محصولات کشاورزی منطقه مغان نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته است به طوری که درصدد هستیم برای تحقق این مهم نیز بارانداز ریلی در کنار گمرک و پایانه مرزی را راه‌اندازی کنیم که ظرفیت مهمی برای منطقه است.

عباس جهانگیرزاده 10 شهریور در دیدار با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اهمیت پروژه‌های آبی و کشاورزی منطقه مغان اظهار کرد: پایاب سد خداآفرین به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آبی است به طوری که در راستای اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن هیچ بهانه‌ای برای تعطیلی پروژه مورد قبول واقع نشده و در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا 15 روز آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

جهانگیرزاده در ادامه در خصوص خرید تضمینی گندم کشاورزان نیز گفت: این زمینه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده قیمت خرید گندم از کشاورزان افزایش پیدا کرد و درصدد هستیم قبل از کشت این قیمت را مشخص کنیم تا کشاورزان با برنامه‌ریزی جلو بروند.

به گفته وی پرداخت مطالبات و خسارت‌های کشاورزان نیز از یک هفته گذشته آغاز شده و در این زمینه همکاری‌های خوبی در راستای پرداخت مطالبات و خسارات کشاورزان در حال انجام است.

عضو کمسیون تخصصی کشاورزی مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صادرات محصولات کشاورزی منطقه مغان نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته است به طوری که درصدد هستیم برای تحقق این مهم نیز بارانداز ریلی در کنار گمرک و پایانه مرزی را راه‌اندازی کنیم که ظرفیت مهمی برای منطقه است.

وی در ادامه از سفر وزیر جهاد کشاورزی روز سه شنبه به استان اردبیل برای بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان خبر داد.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از پایاب سد خداآفرین بازدید کرده و همچنین به صورت میدانی در منطقه مغان در جریان قابلیت‌های کشاورزی قرار گیرد.

جهانگیرزاده ادامه داد: جلسه‌ای با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد برگزار خواهد شد تا ضمن تشریح ابعاد مختلف ظرفیت‌های منطقه‌ای، امکان دیدار مستقیم کشاورزان زحمت کش با ایشان نیز فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha