• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99061209146

مدیر کل آموزش و پرورش استان:

۵۰۰ دانش آموز کلاس اول خراسان شمالی برای حضور در کلاس درس ثبت نام نکرده اند

۵۰۰ دانش آموز کلاس اول خراسان شمالی برای حضور در کلاس درس ثبت نام نکرده اند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل را دارا هستیم.

عباس سعیدی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری است، اضافه کرد: براساس وضعیت شهرستان‌های مختلف، دستورالعمل‌های بازگشایی مدارس تدوین کرده‌ایم و مناطق سفید به صورت حضوری، مناطق زرد با تراکم پایین، مناطق قرمز به صورت غیرحضوری، کلاس‌های خود را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در پایه اول ابتدایی ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و این در حالی است که ثبت نام در پایه اول ابتدایی باید حدود ۱۹ هزار نفر باشد و تا آبان ماه علت بازماندگان از تحصیل در این مقطع نیز شناسایی می‌شود.

سعیدی افزود: ثبت نام پایه اول ابتدایی در سال گذشته ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر بوده و ثبت نامی در پایه دهم سال جاری نیز ۳۰ هزار نفر است که ثبت نام آنان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تأکید براینکه ظرفیت شاخه‌های نظری در استان تکمیل شده است، افزود: دانش آموزانی که به ثبت نام در شاخه‌های نظری تأکید دارند و براساس نمرات کسب شده، اولویت آنان نیست، در فنی و حرفه‌ای ثبت نام نکردند و باید ثبت نام آنان نیز کامل شود.

وی اظهار کرد: دسترسی مدیران در سال تحصیلی گذشته به شبکه شاد ۱۰۰ درصد، معلمان ۹۵ درصد و دانش آموزان ۵۹ درصد بوده است که با رونمایی از شبکه شاد جدید، پیش بینی می‌شود دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد افزایش پیدا کند.

سعیدی تصریح کرد: در مناطقی که وضعیت سفید دارند، کلاس ها به صورت حضوری است و شبکه شاد برای این دانش آموزان از برنامه‌های مکمل درسی است که می توانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: کادر مدرسه در مدارس حضور دارند و معلمان نیز براساس وضعیت حضوری و غیر حضوری که دارند، باید فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha