• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99061510593

معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ارتباط مستمر میان اولیا و مربیان در مدارس در دوران شیوع ویروس کرونا

ارتباط مستمر میان اولیا و مربیان در مدارس در دوران شیوع ویروس کرونا

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، آموزش و پرورش را سنگ بنای توسعه هر کشوری توصیف کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال باید ارتباط مستمری بین اولیا و مربیان وجود داشته باشد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ یک از دانش آموزان و معلمان به این بیماری دچار نشوند.

 علی بیگ زاده، ۱۵ شهریورماه،  در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال در بازگشایی مدارس با دو مقوله سلامت دانش آموزان و معلمان و ادامه مستمر آموزش روبرو هستیم.
بیگ زاده با تاکید بر اینکه آموزش تعطیل پذیر نیست در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در ٣۴ امین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ایشان بر سند بنیادین آموزش و پرورش تاکید داشتند و وظیفه اصلی آموزش و پرورش را تربیت انسان های شایسته عنوان کردند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری معلمان را عناصر تعیین کننده دانسته بر لزوم تکریم شان و جایگاه معلمان تاکید کردند.
بیگ زاده عدالت آموزشی را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تحقق این هدف مستلزم داشتن زیرساخت ها در حوزه فناوری است که در این خصوص جلسات مستمری در استان با حضور متولیان امر برگزار شد و باید تمامی امکانات استان برای اینکه هیچ خللی در بحث آموزش دانش آموزان وارد نشود، بسیج شوند.
بیگ زاده توسعه منابع انسانی را مسیر توسعه کشور توصیف کرد و به اقدامات استان در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بخاری های نفتی و غیر استاندارد از سطح مدارس جمع و مدارس خشتی و گلی و سنگی در سطح استان نیز نوسازی شد و اکنون طی برنامه زمان بندی مشخص به دنبال ارتقای نرخ باسوادی استان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha