• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061813185
  • خبرنگار : 50300

در نیمسال اول دانشگاه کشاورزی خوزستان تنها درس‌های نظری ارائه می‌شود

در نیمسال اول دانشگاه کشاورزی خوزستان تنها درس‌های نظری ارائه می‌شود

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با بیان اینکه نیمسال اول تحصیلی این دانشگاه کاملا به درس‌های نظری اختصاص یافته است، گفت: برای این ترم درس‌های کارگاهی و عملی ارائه نشده است و امیدواریم تا نیمسال دوم شرایط کشور از نظر شیوع کرونا بهبود یابد تا بتوانیم درس‌های عملی را نیز ارائه دهیم.

سید عطاء‌الله سیادت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز سال تحصیلی در این دانشگاه از پنجم مهرماه، اظهار کرد: ترم ۱۳۹۹-۱۴۰۰ کاملا مجازی خواهد بود و بر اساس برنامه‌ای که مدیران گروه‌های آموزشی در نظر گرفته‌اند، درس‌های کارگاهی و عملی برای نیمسال اول ارائه نشده است و امیدواریم تا نیمسال دوم شرایط کشور از نظر شیوع کرونا بهبود یابد تا بتوانیم درس‌های عملی را در نیمسال دوم ارائه دهیم. بنابراین نیمسال اول تحصیلی کاملا به درس‌های نظری اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی این دانشگاه که میان دو شهر اهواز و شوشتر واقع شده، شرایط ما با سایر دانشگاه‌ها اندکی متفاوت است. با توجه به این شرایط، دانشجو بدون سرویس ایاب و ذهاب نمی‌تواند به دانشگاه مراجعه کند و این مساله خود می‌تواند عاملی برای انتقال ویروس باشد. بنابراین همه درس‌های ارائه شده در نیمسال اول، نظری و مجازی است و نیازی به حضور دانشجو نیست.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: قطعا هیچ کدام از دانشگاه‌ها در اسفندماه پیش‌بینی نمی‌کردند که ویروس کرونا برای مدت نامعلومی وجود خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شد که پس از مدت کوتاهی دانشگاه‌ها بازگشایی شوند و با توجه به اینکه زیرساخت‌های برگزاری کلاس‌های مجازی را نداشتیم، به این دلیل کلاس‌های مجازی با تاخیر و از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شدند.

سیادت در پایان گفت: خوشبختانه با همت اساتید، آموزش متوقف نشد و کلاس‌های درس تا پایان تیرماه ادامه داشت و در مردادماه نیز امتحانات مقطع کارشناسی برگزار شد. در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز با توجه به اینکه کلاس‌ها با تاخیر آغاز شد، امتحانات تا نیمه آبان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha