• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061813505
  • خبرنگار : 50225

استاندار:

۳ بیمارستان خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند

۳ بیمارستان خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از افتتاح سه بیمارستان در استان در روزهای آینده با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس خبر داد.

غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح ۴۸ پروژه بهداشتی، درمانی و عمرانی خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مهمی در حوزه سلامت در خوزستان بوده‌ایم که نشان می‌دهد مسئولان حوزه سلامت در ماه‌های گذشته علاوه بر مقابله با کرونا و ارتقای سلامت و حفظ جان مردم، از توسعه، عمران، آبادانی و تجهیز مراکز حوزه سلامت نیز غافل نبوده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز بیش از ۳۵ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ۲۳۸ تخت در نقاط مختلف خوزستان راه‌اندازی شد. بیش از ۳۵ هزار مترمربع از ۴۸ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی که امروز در سطح کشور افتتاح شد، متعلق به خوزستان بوده است.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح سه بیمارستان در خوزستان در روزهای آینده، گفت: به زودی بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی در باغملک، بلوک B و C بیمارستان بهبهان با ۲۲۰ تخت و بیمارستان بخش الوار گرمسیری اندیمشک با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این بیماری خانمان‌سوز عزیزان زیادی را عزادار کرد. مدافعان سلامت تمام تلاش خود را انجام دادند تا سلامتی به خانواده‌ها بازگردد.

وی افزود: در خصوص مقابله با کرونا، برخی کشورها ادعا داشتند که حرف برای گفتن دارند. خوشبختانه وزارت بهداشت ایران هم حرف برای گفتن دارد؛ از مجموعه کادر بهداشت و درمانی کشور تشکر می‌کنیم اما زبان برای تقدیر از کادر بهداشت و درمان قاصر است.

امام جمعه اهواز گفت: کادر پزشکی شبانه‌روز خود را گذاشته‌اند تا آنچه در توان دارند انجام دهند. همچنین در ماه‌های اخیر شاهد افتتاح طرح‌های گوناگون در خوزستان بوده‌ایم.

وی بیان کرد: قبل و در ابتدای انقلاب اسلامی، پزشکان در کشور ایرانی نبودند و پزشکان کشورهای همجوار در کشور فعالیت می‌کردند اما به برکت نظام انقلاب اسلامی و تلاش دانشگاه‌های ما، امروز می‌بینیم که در حوزه سلامت در منطقه حرف اول را می‌زنیم و در دنیا حرف برای گفتن داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha